خبرگزاری کار ایران

جامعه هنرمندان یزد کاندیداهای شورای شهر خود را معرفی کرد

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۳۷

جامعه هنرمندان کاندیداهای خود را در انتخابات شورای شهر یزد معرفی کرد.

ایلنا-یزد: جامعه هنرمندان کاندیداهای خود را در انتخابات شورای شهر یزد معرفی کرد.

به گزارش ایلنا از یزد، جامعه هنرمندان یزد متشكل از مسئولان و بزرگان و پیشكسوتان انجمن های هنری استان یزد (خوشنویسی،‌ تجسمی، موسیقی، ‌نمایش و سینما) در یك نشست 3 ساعته، ائتلاف مستقل و مورد حمایت خود را جهت حضور در انتخابات چهارمین دوره شورای اسلامی شهر یزد معرفی كردند.

بر اساس اعلام این جامعه، محمد جواد اولیاء، حمید رضا صالحیه و سید حسن خبیری افرادی هستند كه از بین 154 كاندیدای معرفی شده، ‌جهت انتخاب در شورای اسلامی شهر یزد توسط انجمن های هنری و بزرگان و پیشكسوتان هنری استان یزد انتخاب و به حضور مردم خوب و خونگرم شهر دارالعباده یزد معرفی شده اند.

هنرمندان و پیشكسوتان هنری استان، پس از بررسی فراوان پیرامون عملكرد، ‌سابقه، تجربه و برنامه های تعدادی از كاندیداهایی كه می شناختند به این تركیب فرهنگی، هنری و ورزشی رسیدند.

قرار است در نشست مجمع عمومی هنرمندان استان، ‌این سه نفر كاندیدا ضمن ارائه برنامه های تفصیلی خود، میثاق نامه ای را با هنرمندان استان امضاء كنند.

گفتنی است ائتلاف هنرمندان استان یزد با شعار "دانایی، توانایی و ‌زیبایی" به عرصه این رقابت ها پا گذاشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز