خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

رسالت مسئولان در این دوره از انتخابات سنگین است

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۲۰

در حال حاضر کشور از وضعیت حساسی در سطح بین الملل برخوردار است/ هر فرد ایرانی در قبال خون شهدا مسئول است و باید با پاسداشت از این ارزش ها جهادگونه در مقابل دشمنان بایستد.

ایلنا: استاندار البرز با بیان اینکه توجه دادن رهبر معظم انقلاب به خلق «حماسه سیاسی»، وظیفه مسئولان را سنگین می کند، گفت: در هیچ دوره ای به اندازه این دوره از انتخابات، رهبر معظم انقلاب اسلامی به مسئله انتخابات ورود پیدا نکرده اند.

به گزارش ایلنا در کرج اصغر عربیان با بیان این مطلب اظهار داشت: یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به قدری اهمیت داشته که رهبر معظم انقلاب با ورود عمیق به آن، رسالت مسئولان را در توجه دادن به مردم به منظور بیان اهمیت این دوره از انتخابات سنگین کرد.

وی با بیان این مطلب که آحاد مختلف جامعه برای خلق حماسه سیاسی وظیفه دارند افزود: در حال حاضر کشور از وضعیت حساسی در سطح بین الملل برخوردار است که بررسی ابعاد و زوایای آن می تواند بسترهای لازم را برای خلق حماسه سیاسی فراهم کند.

این مسئول با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب در هر فرصتی در دیدار با اقشار مختلف مردم به تبیین حماسه سیاسی می پردازند، خاطر نشان کرد: صاحبان اصلی این نظام و انقلاب مردم هستند بنابراین هوشیاری، عقلانیت و بصیرت آنان مسیر رشد و اعتلای کشور را هموار می کند.

استاندار البرز حضور حماسی مردم در پای صندوق های رای را عاملی بسیار مهم در خنثی کردن دسیسه های دشمنان نظام و انقلاب ذکر کرد و گفت: در حال حاضر دشمنان نظام و انقلاب پیش از هر زمانی با تبلیغات وسیع و گسترده تخریبی خود در پی کاهش میزان مشارکت مردم در این دوره از انتخابات هستند.

عربیان در ادامه با تاکید بر اینکه همه در مقابل تقویت انقلاب مسئولیم، تصریح کرد: ملت ایران برای به ثمر نشستن این انقلاب متحمل سختی ها و ملالت های فراوانی شد و در راه ارزش های والای نظام و انقلاب حتی از نثار خون فرزندان خود کوتاه نیامد، بنابراین هر فرد ایرانی در قبال خون شهدا مسئول است و باید با پاسداشت از این ارزش ها جهادگونه در مقابل دشمنان بیستد.

وی یادآور شد: ملت ایران در سرودن شعر مقاومت و ایستادگی در جهان شهره است به طوری که با الگو گرفتن از باورهای ملت ایران شاهد بیداری اسلامی در سایر کشورها بوده ایم.

وی در ادامه تاکید کرد: حضور هر فرد ایرانی در پای صندوق های رای مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهد بود تا بدانند پشتوانه این نظام الهی ملتی است که هیچگاه از آرمان های والای خود دست نخواهد کشید.

استاندار البرز در پایان گفت: سیل خروشان مردم استان البرز در روز جمعه 24 خرداد ماه برگ زرین دیگری در دفتر پرافتخار این مرز و بوم به ثبت خواهد رساند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز