خبرگزاری کار ایران

در نشست روسای ستادهای انتخاباتی در استان قزوین مطرح شد؛

اتحاد و همدلی برای ایجاد خلق حماسه سیاسی

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۰۸

مسوولین ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری در استان قزوین با هدف اتحاد در خلق حماسه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری دور هم جمع شدند.

ایلنا: مسوولین ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری در استان قزوین در یك جمع صمیمی با هدف اتحاد در ایجاد خلق حماسه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری و كاهش بار مسوولیت و هزینه‌های نیروهای سیاسی، انتظامی و امنیتی با ابتكاری نو دور هم جمع شدند.

به گزارش ایلنا از استان قزوین؛ این نشست صمیمی بین مسوولین ستادهای انتخاباتی ریاست جمهوری در استان قزوین با تفكری نو نیز در راستای مدیریت فضای انتخاباتی، جلوگیری از تخریب‌های دشمنان در بین ستادهای انتخاباتی، ایجاد رقابت سالم و كمك به خلق حماسه سیاسی برگزار شد.

حجت الاسلام سید محمد عرب، رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان قزوین در این نشست صمیمی گفت: در تلاش هستیم با یك اتحاد دوستانه فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر خلق حماسه سیاسی را به تحقق برسانیم.

وی با بیان اینكه باید بتوانیم با یك اتحاد دوستانه فضای انتخابات را مدیریت كنیم، افزود: رقابت بین كاندیدا بر اساس اخلاق مداری است تا با كمترین تنش این رقابت به نتیجه برسد.

عرب اضافه كرد: در این انتخابات ما با هم دشمن نیستیم و باید التزام عملی خود را به مردم سالاری دینی به نمایش  بگذاریم.  

حجت الاسلام سید علی‌زاده، رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی نیز بیان كرد: برخی افراد سودجود در تلاش هستند كه بین ستادهای انتخاباتی تفرقه ایجاد كنند، بر این اساس باید هوشیار باشیم تا جلوی این اتفاقات را بگیریم.

نعمت اله مردانیان، رئیس ستاد انتخاباتی  ولایتی در استان قزوین نیز بیان كرد: باید برای تحقق فرمایش مقام معظم رهبری و ایجاد خلق حماسه سیاسی تلاش كنیم و نگذاریم فتنه سال 88 بار دیگر تكرار شود.

محمدرضا رسولی، رئیس ستاد انتخاباتی عارف در استان قزوین نیز بر اتحاد و همدلی بین روسای ستاد انتخاباتی در استان قزوین تاكید و بیان كرد: رقابت بین كاندیدا باید با اصول عقلانی و تدبیر و اخلاق صورت گیرد و هدف اصلی ما در این انتخابات در درجه اول ایجاد خلق حماسه سیاسی است.

مهدی حاج حسینی، قائم مقام ستاد انتخاباتی حجت الاسلام روحانی نیز از برگزاری این نشست برای مدیریت سالم فضای انتخاباتی و خلق حماسه سیاسی اظهار خرسندی كرد و گفت: برگزاری این نشست آثار و بركات فراوانی برای خلق حماسه سیاسی در یك رقابت سالم دارد.

وی از حجت الاسلام عرب، رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان قزوین بابت میزبانی و ابتكار در برگزاری این نشست تقدیر و تشكر كرد.

محمدحسن حق شناس، معاون ستاد انتخاباتی محسن رضایی در استان قزوین نیز تاكید كرد: باید با یك همدلی در جهت اهداف نظام حركت كنیم و اعتقاد داریم می‌توانیم در این انتخابات حماسه سیاسی دیگر را خلق كنیم.

گفتنی است؛ این نشست در شیخ الاسلام برگزار شد و در پایان این نشست كه بر مبنای عقلانیت و قانونمداری و اتحاد در خلق حماسه سیاسی تشكیل شد، قرار شد بعد از پیروزی هر كدام از نامزدها، سایر مسولین ستاد انتخاباتی برای تبریك به پیروز میدان بار دیگر گرد هم آیند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز