خبرگزاری کار ایران

برای چهارمین سفر انتخاباتی؛

محسن رضایی چهارشنبه به گیلان می آید

کد خبر : ۸۰۲۰۳

محسن رضایی میر قائد در این سفر در شهرهای رشت، رودسر، املش و لنگرود درجمع مردم این شهرستان ها حضور یافته و با مردم سخن خواهد گفت.

ایلنا- رشت: رییس ستاد انتخاباتی  محسن رضایی میر قائد در گیلان از سفر تبلیغاتی این کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به این استان در روز چهار شنبه هفته جاری خبر داد.

فیض الله حسینی امروز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایلنا در رشت، اظهار کرد: دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در این سفر که برای چهارمین بار به استان گیلان انجام می شود، دیدگاهها و برنامه های خود را برای اداره کشور با مردم گیلان در میان خواهد گذاشت.

به گفته وی، محسن رضایی میر قائد در این سفر در شهرهای رودسر، املش و لنگرود درجمع مردم این شهرستان ها حضور یافته و با مردم سخن خواهد گفت.

به گفته وی،محسن رضایی میر قائد همچنین در عصر روز چهار شنبه 22 خرداد ماه با حضور دراجتماع بزرگ حامیان و مردم شهر رشت مرکز استان گیلان برای آنان سخنرانی کرده و دیدگاههای خود را برای اداره کشور اعلام می کند.

این فعال سیاسی، یاد آورشد:  محسن رضایی میر قائدبا تجربه حضور در عرصه های مختلف مدیریتی کشور از دفاع مقدس تا مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین داشتن تخصص در رشته دکتری اقتصاد، مهمترین راه حل برای اداره کشور و برون رفت از مشکلات آن را توجه به اقتصاد و معیشت مردم و مدیریت صحیح و علمی در این زمینه می داند.

 فیض الله حسینی،تاکید کرد: دکتر رضایی در جمع کاندیداهای موجود ریاست جمهوری تنها کسی است که در زمینه اقتصاد دارای تخصص و نگاه خاصی برای مدیریت کشور است و در این زمینه برنامه های زیربنایی را تدوین کرده است که می تواند موجب نجات کشور از بحران ها و چالش های پیش رو شود.

گفتنی است پیش از این قرار بود این سفر در هفته گذشته انجام شود که دوبار لغو گردید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز