خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای رقابت در گفت‌وگو با ایلنا خبرداد:

هفته آینده با خودروسازان اتمام حجت می‌کنیم/افزایش تعرفه تلفن‌همراه غیرقانونی است

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۰۲

دیده شده که این تغییر آپشن فقط در موارد خیلی کوچکی بوده که این از نظر ما تقلب حساب می‌شود و با آن برخورد خواهد شد/هرگونه افزایش بهای تعرفه تلفن همراه و ثابت غیرقانونی است و مطمئنا با اپراتورها و مخابرات برخورد خواهد شد.

رئیس شورای ملی رقابت از برگزاری جلسه‌ای با حضور خودروسازان و وزیر صنعت، معدن و تجارت در جهت رسیدگی به تخلفات خودرو سازان خبرداد.

جمشید پژویان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به افزایش قیمت خودرو در چند روز آینده اظهار داشت: هرگونه افزایش قیمت خودرو غیر قانونی و خلاف مقررات است و مردم باید در صورت مشاهده فروش خودرو خارج از قیمت‌های شورای رقابت به شورا گزارش دهند.

وی ادامه داد: طبق گزارشهایی که هرروز به شورا داده می‌شود تا دو روز گذشته هم خودروسازان طبق فرمول اعلامی شورای رقابت اقدام به فروش خودروهای خود می‌کردند البته در برخی موارد خودروسازان با دستکاری آپشن‌های خود قیمت‌ها را افزایش داده‌اند.

رئیس شورای ملی رقابت افزود: ما به خودروسازان اعلام کرده بودیم در صورت اضافه کردن آپشن به خودرو‌ها، می‌توانند قیمت‌ها را افزایش داده و با قیمت بالاتری آن را بفروشند ولی دیده شده که این تغییر آپشن فقط در موارد خیلی کوچکی بوده که این از نظر ما تقلب حساب می‌شود و با آن برخورد خواهد شد.

پژویان تاکید کرد: ما افزایش قیمت و تخلفات دیگر خودروسازان را به صورت ویژه بررسی و رسیدگی خواهیم کرد و در هفته آینده هم جلسه‌ای با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و خودروسازان خواهیم داشت تا در مورد تخلفات و موضوعات جدیدی که پیش آمده گفتگو کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه که هفته آینده برگزار خواهد شد، حتما در مورد مجازات‌هایی که شامل خودروسازان می‌شود صحبت خواهیم کرد و مطمئنا مجازات‌های شدیدی هم شامل حالشان خواهد شد.

پژویان اظهار امیدواری کرد: قیمت‌ها اگر بالا رفته‌اند باید به‌‌ همان میزان قیمت‌های گذشته‌ای که شورای رقابت اعلام کرده برگردد.

وی در مورد افزایش تعرفه تلفن همراه و تلفن ثابت اظهار داشت: هرگونه افزایش بهای تعرفه تلفن همراه و ثابت غیرقانونی است و مطمئنا با اپراتور‌ها و مخابرات برخورد خواهد شد.

رئیس شورای عالی رقابت در پایان گفت: در حال حاضر هر گونه افزایش بهای تعرفه تلفن همراه و ثابت لزومی ندارد و باید قیمت‌ها ثابت بماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز