خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون عمران شورای شهر:

ساماندهی ورودی های اصفهان ضروری است

asdasd
کد خبر : ۸۰۱۹۱

طرح ساماندهی ورودی شمال اصفهان شامل احداث میدان و فضاهای شهری از سمت پل خورزوق آماده شده است و در برنامه کاری امسال و سال آینده شهرداری قرار دارد.

ایلنا: با توجه به این که اصفهان در مرکز کشور قرار گرفته و نقطه‌ی کانونی محور ترانزیت شمال به جنوب کشور محسوب می شود، ساماندهی ورودی های این کلان شهر لازم و ضروری است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، رییس کمیسیون عمران، شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر اصفهان با اعلام این مطلب، گفت: ساماندهی مبادی ورودی شهر اصفهان، شامل پنج محور در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد.

مصطفی بهبهانی احداث تقاطع غیرهمسطح ۹ دی را با اهدف ساماندهی ورودی جنوب غرب(قائمیه) دانست و افزود: ورودی جنوب شرقی اصفهان (شهید کشوری) با احداث میدان شهید قوچانی ساماندهی شده است، طرح ساماندهی ورودی شمال اصفهان شامل احداث میدان و فضاهای شهری از سمت پل خورزوق آماده شده است و در برنامه کاری امسال و سال آینده شهرداری قرار دارد.

به گفته وی برای ساماندهی ورودی شمال اصفهان از سمت خیابان امام خمینی(ره) نیز احداث تقاطع غیرهمسطح استقلال برنامه ریزی شده است که امسال اجرایی می شود همچنین با توجه به اینکه خوراسگان به تازگی به شهر اصفهان الحاق شده است باید برای ورودی شرق (باغ رضوان) برنامه ریزی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز