خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی:

رسانه ملی، رسانه‌های معاند را در عرصه انتخابات خلع سلاح کرده است

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۸۷

با وجود این که سرمایه‌گذاری مادی ما قابل قیاس با دشمنان نیست اما به مدد ایمان، انگیزه و اعتماد به نفس نیروهای خود با کمترین ابزار در مقابل امپراتوری رسانه‌ای عظیم، پیچیده و شیطانی نظام سلطه ایستاده‌ایم و عملا حربه‌های دشمن در این زمینه خنثی شده است.

ایلنا- تبریز: رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: انصافا صدا و سیما اقدامات جالبی در عرصه انتخابات انجام داده و در این دوره نیز با استفاده از تجارب گذشته، با ایده‌های قوی و نو پای کار آمده و رسانه‌های معاند را در این زمینه خلع سلاح کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمدعلی نصرتی در نشست مشترک کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان با مدیران صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، با بیان این که برگزاری همزمان دو انتخابات در 24 خرداد، یک پدیده و نشانه ظرفیت بالای نظام جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: امروز همه دست به دست هم داده‌ایم تا این رخداد بزرگ با نظم و اقتدار و شور و نشاط حداکثری برگزار و این دستاورد بزرگ در کارنامه نظام ثبت شود.

وی به نقش رسانه و تبلیغات در زندگی امروزی اشاره کرد و افزود: با وجود این که سرمایه‌گذاری مادی ما قابل قیاس با دشمنان نیست اما به مدد ایمان، انگیزه و اعتماد به نفس نیروهای خود با کمترین ابزار در مقابل امپراتوری رسانه‌ای عظیم، پیچیده و شیطانی نظام سلطه ایستاده‌ایم و عملا حربه‌های دشمن در این زمینه خنثی شده است.

نصرتی با بیان این که امروز رسانه ما در دنیا مورد اعتماد است، خاطرنشان کرد: دلیل این امر با وجو تلاش زیاد دشمن این است که مردم به دنبال واقعیت‌ها هستند و یکی از منابعی که این واقعیت‌ها را انعکاس می‌دهد رسانه ملی است.

وی با تاکید بر استفاده بیشتر و بهتر از ظرفیت‌های استانی و شهرستانی در شبکه‌های استانی صدا و سیما و ارتباط با اقشار مختلف مردم، افزود: برنامه‌های صدا و سیمای استان در جهت تبیین و اطلاع‌رسانی، قدرت تشخیص مردمی را بالا برده و با ادامه این روند مردم می‌توانند با آگاهی بیشتر در انتخابات شرکت کنند.

نصرتی بر هماهنگی بیشتر کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان با رسانه ملی تاکید کرد و افزود: مستندسازی لحظه‌لحظه این رویداد مهم سیاسی باید جدی گرفته شود و در این راستا باید از ظرفیت رسانه ملی به بهترین شکل استفاده شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز