خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام پناهیان:

باید در عرصه سیاست به انقلاب‌گری روی بیاوریم

کد خبر : ۷۸۲۷۸

در جریان انتخابات ریاست جمهوری دور یازدهم کسانی می‌خواستند به دور از گفتمان انقلابی فضا را دو قطبی کنند.

علیرضا پناهیان از اعضای روحانیت و طلاب تهران با بیان اینکه در جریان انتخابات ریاست جمهوری دور یازدهم کسانی می‌خواستند به دور از گفتمان انقلابی فضا را دو قطبی کنند گفت: این افراد با استفاده از هیاهوی تبلیغاتی در صدد بودند بار دیگر فرهنگ کشور را مورد آماج دشمنان قرار دهند که نتوانستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا پناهیان در همایش گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت که در جمع طلاب و روحانیون در حسینیه قهرودی واقع در میدان منیریه برگزار شد اظهار داشت: باید در عرصه سیاست عمیقا به انقلاب‌گری روی بیاوریم چرا که با مدیریت انقلابی می‌توان تمامی اهداف انقلابی را به جهانیان عرضه کرد.

به گفته وی، گفتمان انقلابی هنوز غریب و تحت الشعاع اقتصادی قرار دارد که باید با حضور در عرصه سیاست و انتخاب یک فرد انقلابی با تفکر گفتمان انقلابی جامعه و اقتصاد کشور را به سوی سلامت و توسعه سوق داد.

وی با گلایه از اینکه هنوز بعد از گذشت سال‌ها مفهوم انقلابی‌گری در کشور آنچنان که باید شناخته شده باشد نیست، اظهار داشت: انتخابات فرصتی است برای زنده کردن تفکر انقلابی در جامعه و لذا رئیس جمهور باید از عمق انقلاب انتخاب شود تا بتواند تحولی در کشور بر مبنای تفکر انقلابی ایجاد کند.

وی با بیان اینکه رهبری در سه دوره دولت‌های پیشین از وضع فرهنگی گلایه‌مند بوده است، گفت: گفتمان انقلابی می‌تواند ضمن ترویج مفهوم انقلاب‌گری در کشور محصولات فرهنگی خود را در تمامی ابعاد به جهان عرضه کند.

وی با انتقاد از افرادی که مفهوم انسانیت را در کشور ترویج می‌دهند و در تلاش هستند تا آن را به جهان برسانند گفت: این موضوع اشتباه است و به جهان کمونیست و اومانیست نزدیک است. ما باید گفتمان انقلابی که‌‌ همان اخلاقیات است را به جهان عرضه کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز