خبرگزاری کار ایران

رحیمی در جلسه شورایعالی اشتغال:

دولت از هیچ تلاشی برای عمران و پیشرفت کشور فروگذار نکرده است

کد خبر : ۷۸۲۵۳

کارشناسان و متخصصین به خوبی از این موضوع آگاه هستند که دولت تمام ظرفیت و توان خود را جهت افزایش رفاه مردم و عمران و آبادانی کشور به کار گرفته و از هیچ اقدام و تلاشی فروگذار نکرده است.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به سخنان برخی کاندیداهای ریاست جمهوری گفت: ‌ملت فهیم ایران با دقت و درایت به صداقت و انصاف در گفته‌های افراد توجه می‌کنند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمدرضا رحیمی ظهر امروز (یکشنبه) در جلسه شورای عالی اشتغال اظهار داشت: بی‌تردید تحریم و کارشکنی‌های دشمنان، محدودیت‌هایی را در بخش اقتصاد کشور ایجاد کرده است اما دولت همواره از انتقال این نگرانیها به جامعه و مردم خودداری کرده و تلاش داشته از راه‌های مختلف اثر تحریم‌ها را بر وضعیت معیشتی و زندگی مردم به حداقل ممکن برساند.

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اینکه وعده‌ها و برنامه‌های ارائه شده ازسوی کاندیداها باید منطبق بر واقعیت‌ها، شرایط و امکانات اقتصادی کشور باشد، افزود: کسانی که امروز موانع و محدودیت‌های اقتصادی کشور را نادیده گرفته و برنامه‌های غیر قابل تحقق مطرح می‌کنند، در اجرای این وعده‌ها با مشکل مواجه خواهند شد.

رحیمی ادامه داد: کارشناسان و متخصصین به خوبی از این موضوع آگاه هستند که دولت تمام ظرفیت و توان خود را جهت افزایش رفاه مردم و عمران و آبادانی کشور به کار گرفته و از هیچ اقدام و تلاشی فروگذار نکرده است.

وی با بیان اینکه باید اقدامات و دستاوردهای دولت در بخش‌های مختلف به اطلاع مردم کشور برسد، تصریح کرد: کارهای بزرگی توسط دولت احمدی نژاد به انجام رسیده که از خاطر مردم ایران فراموش نخواهد شد.

معاون اول رییس جمهور از رییس مرکز آمار ایران خواست با توجه به اقدامات انجام شده در دولت نهم و دهم، گزارشی مستند و جامع از آمارهای پیشرفت در این مدت و مقایسه آن با دوره های گذشته ارایه دهند.

رحیمی همچنین مشکل بیکاری را از مهمترین مسایل جامعه برشمرد و از دستگاهها و بخش‌های مربوطه که طی سال‌های اخیر گام‌های بلندی در جهت ایجاد فرصتهای شغلی برداشته‌اند تشکر کرد و گفت: اگر همدلی و تلاش شما عزیزان نبود، موفقیت‌های ایجاد شده در زمینه اشتغالزایی حاصل نمی شد.

معاون اول رییس جمور با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال برای زنان سرپرست خانوار، گفت: باید سهمی از اعتبارات مربوط به اشتغال در جهت توانمند سازی و ایجاد فرصت‌های شغلی برای زنان سرپرست خانوار در نظر گرفته شده و اقدامات لازم برای حمایت از این قشر آسیب پذیر از طریق مرکز امور زنان، کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی انجام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز