خبرگزاری کار ایران

محدودیت ترافیکی پلیس راه در جاده‌های گیلان

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۵۲

این محدودیت‌ها شامل خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی نخواهد شد و ممکن است ساعات محدودیت با توجه به میزان و حجم ترافیکی جاده‌های استان تغییر کرده و زمان محدودیت‌ها افزایش یابد.

ایلنا: برای تسهیل عبور و مرور خودرو‌ها در ایام تعطیلات نیمه خرداد محدودیت ترافیکی در محورهای ارتباطی استان اعمال خواهد شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ مهیار رستگار سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان گیلان با اعلام این خبر گفت: با توجه به پیش‌بینی انجام گرفته در مورد افزایش ورود و خروج مسافر در ایام تعطیلات آخر هفته که با تعطیلی ایام ارتحال ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و تعطیلی نیمه خرداد نیز تقارن پیدا کرده، پلیس راه استان به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه با انجام هماهنگی‌های لازم، محدودیت ترافیکی در دو محور مهم ورودی استان اعمال می‌کند.

سرپرست پلیس راه گیلان افزود: بر این اساس از ساعت ۱۴۰۰ الی ۲۴۰۰ دوشنبه، ۱۳ خرداد و همچنین از ساعت ۰۷۰۰ الی ۲۴۰۰ روز‌های سه شنبه، چهارشنبه و جمعه ۱۴، ۱۵ و۱۷ خرداد ماه ۹۲، تردد انواع کامیون و تریلر از محور رشت- قزوین و بالعکس ممنوع خواهد بود، همچنین تردد موتور سیکلت ازساعت ۱۲۰۰ روز دوشنبه ۱۳ خرداد تا ساعت ۲۴۰۰ روز جمعه ۱۷ خرداد در این محور و بالعکس ممنوع خواهد بود.

مهیار رستگار با اشاره به اینکه در محور آستارا - اردبیل نیز محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود، بیان داشت: تردد انواع کامیون و تریلر از ساعت ۰۷۰۰ الی ۲۳۰۰ روزهای سه شنبه و جمعه ۱۴ و ۱۷ خردادماه از محور آستارا به اردبیل و بالعکس ممنوع می‌باشد.

رستگار در پایان خاطر نشان کرد: این محدودیت‌ها شامل خودروهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی نخواهد شد و ممکن است ساعات محدودیت با توجه به میزان و حجم ترافیکی جاده‌های استان تغییر کرده و زمان محدودیت‌ها افزایش یابد که در این صورت حتماً اطلاع رسانی لازم از طریق رسانه‌های گروهی انجام خواهد شد.

سرپرست پلیس راه استان گیلان در پایان از تمام رانندگان و مسافران خواست، با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و بدون عجله و شتاب رانندگی نمایند چرا که رعایت قوانین مهم‌ترین عامل پیشگیری از وقوع حوادث است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز