خبرگزاری کار ایران

استانداری آذربایجان شرقی از بیماران ام.اس حمایت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۸۲۱۴

کمک به همنوعان یک وظیفه انسانی، اخلاقی و اجتماعی بوده و استانداری با همکاری تمام دستگاه ها و خیران از نیازمندان جامعه و بیماران ام.اس حمایت می کند.

ایلنا- تبریز: مدیر کل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی گفت: استانداری به جد پیگیر امور درمانی بیماران ام. اس استان بوده و از این بیماران حمایت می کند.
به گزارش خبرنگار ایلنا مهدی اسماعیلی در همایش بیماران ام.اس آذربایجان شرقی در تبریز افزود: کمک به همنوعان یک وظیفه انسانی، اخلاقی و اجتماعی بوده و استانداری با همکاری تمام دستگاه ها و خیران از نیازمندان جامعه و بیماران ام.اس حمایت می کند.
وی گفت: استانداری آذربایجان شرقی برای اعطای تسهیلات و امکانات به این بیماران و احصاء مشکلاتی همچون کاهش هزینه دارو و درمان، اشتغال و بیمه بیماران ام. اس اقدامات ارزنده ای انجام داده است.
اسماعیلی با بیان اینکه حفظ روحیه برای این بیماران بسیار مهم بوده و امیدوارسازی درمان تمام مشکلات و بیماری ها در جامعه است، گفت: متاسفانه به رغم رشد و پیشرفت تکنولوژی های مدرن اکثر انسان های جهان دچار بی هویتی و تحیر اخلاقی شده اند و بیماری های روحی و روانی در دنیا گسترش یافته است.
دبیر کمیته بیماری‌های خاص استان با بیان اینکه همه انسان ها باید با مشکلات مدارا و آنها را مدیریت کنند، اظهار داشت: با تقویت روحیه و ارتباط با خدا می توان بر تمام بیماری ها غلبه و رشد بیماری را متوقف کرد.
وی با اشاره به جدیت مسوولان امر در رسیدگی به مشکلات بیماران خاص در استان بر ضرورت تشویق و ترغیب خیران برای کمک به هم نوعان خود در بخش های درمانی تاکید کرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز