خبرگزاری کار ایران

رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی:

تحقق مشارکت حداکثری اولویت اصلی ماست

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۷۰

صیانت از آرای مردم و تحقق مشارکت حداکثری، اولویت اصلی ماست/ در این مقطع سرنوشت‌ساز، مردم تمدن‌ساز ایران یک بار دیگر بلوغ سیاسی خود را به دنیا نشان داده و اعلام خواهد کرد که همچنان بر سر پیمان خود با امام و رهبری پابرجاست.

ایلنا- تبریز: رییس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی صیانت از آرای مردم و تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات را اولویت اصلی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمدعلی نصرتی در همایش فرمانداران و بخشداران استان آذربایجان شرقی گفت: در این مقطع سرنوشت‌ساز، مردم تمدن‌ساز ایران یک بار دیگر بلوغ سیاسی خود را به دنیا نشان داده و اعلام خواهد کرد که همچنان بر سر پیمان خود با امام و رهبری پابرجاست.
وی با بیان این که مقطع کنونی هم برای ما و هم برای دشمن، تعیین‌کننده است، افزود: حضور مردم یک رویکرد شکلی و کمی دارد که در معادلات جهانی و نحوه برخورد نظام سلطه با ملت ایران، تاثیرگذار است و یک رویکرد کیفی دارد که در سرنوشت آینده کشور فوق‌العاده تعیین‌کننده است.
نصرتی با اشاره به این که برگزاری انتخابات در تمام کشورها مورد رصد دشمنان آن کشورهاست، خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی به جهت تاثیرگذاری در عرصه جهانی دشمنان زیادی دارد و عرصه انتخابات، عرصه رویارویی با دشمنان نظام است.
وی افزود: خواسته دشمن این است که یا انتخابات برگزار نشود یا با مشارکت پایین برگزار شود تا بتوانند زمینه را برای فشار و توطئه بیشتر فراهم کنند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به حوادث پس از انتخابات سال 88، اظهار داشت: مدیران ما در این حوادث آبدیده شده و توانمندی آنها بالا رفته و بصیرت مردم هم به واسطه روشنگری‌های مقام معظم رهبری افزایش یافته و قطعا شرایط انتخابات پیش رو متفاوت از فضای سال 88 خواهد بود؛ با این حال نباید از تلاش‌های دشمن برای تلخ کردن شیرینی حماسه سیاسی در کام مردم غفلت کنیم.
وی با اعلام این که احتمالا دشمن در این انتخابات به دنبال تغییر تاکتیک باشد، تاکید کرد: هر اتفاقی در این مقطع می‌تواند اصل موضوع انتخابات را تحت‌الشعاع قرار دهد؛ لذا باید برای تهدیدات حداقلی، پیش‌بینی‌های حداکثری صورت گیرد تا آماده بدترین شرایط باشیم.
نصرتی، ناامن‌سازی فضای کشور، اغواگری رسانه‌ای، تشدید تحریم‌ها، تقویت گروه‌های معاند و تحریک قومیت‌ها را از جمله برنامه‌های دشمن برای تاثیرگذاری بر انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد و گفت: دشمن تمام توان خود را در فضای مجازی به میدان آورده و تمام گروه‌های معاند نظام به سردمداری آمریکا پای کار آمده‌اند تا هزینه نظام اسلامی را بالا برده و معادله را به نفع خود رقم بزنند.
وی با تاکید بر این که هرگونه تلاش برای ایجاد تنش در فضای کشور باید مدیریت شود، افزود: دستگاه‌های مسئول باید تحرک جریان‌های معاند در داخل و خارج کشور را با دقت رصد کرده و از موارد منجر به نگرانی و ناامیدی عمومی به خصوص در مسایل اقتصادی جلوگیری شود.
نصرتی با بیان این که باید همه ظرفیت‌ها برای ایجاد فضای امید و شادابی به کار گرفته شود، بر رعایت قانون از سوی تمام افراد تاکید کرد و گفت: استفاده از رانت دولتی در بحث تبلیغات انتخاباتی، مطلوب نظام جمهوری اسلامی نیست و بدون تعارف باید جلوی چنین مسایلی با قاطعیت گرفته شود.
وی همچنین تاکید کرد: نحوه اطلاع‌رسانی در عرصه انتخابات حتما باید مستند، مستدل، شفاف و قانع‌کننده باشد و نظارت همگانی در این عرصه باید نهادینه شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز