خبرگزاری کار ایران

۲۶ میلیون اوراق در فرابورس معامله شد

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۵۴

«در بازارهای فرابورس ۲۶ میلیون اوراق و سهم به ارزش ۲۶۰ میلیارد ریال توسط خریداران جابجا شد.»

در بازارهای فرابورس ۲۶ میلیون اوراق و سهم به ارزش ۲۶۰ میلیارد ریال توسط خریداران جابجا شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی فرابورس ایران، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، صنعت روی زنگان و شرکت پتروشیمی خراسان بیشترین رشد قیمت را نسبت به سایر شرکت‌ها کسب کردند و در عین حال سبحان دارو، پخش البرز و عمران توسعه شاهد بیشترین کاهش را داشتند.

بنابراین گزارش، در حالی سهامداران بازارهای فرابورس ۲۶ میلیون اوراق و سهم را در ۱۰هزارو ۳۷۰ نوبت خرید و فروش کردند که در میان شرکت‌های فرابورسی بیشترین حجم معاملات به بانک حکمت اختصاص داشت و ۳/۲ میلیون سهم آن به ارزش ۳/۱ میلیارد ریال دست به دست شد. در همین میان افرانت با معامله ۳۳۰ سهم و به ارزش ۶ میلیون ریال کمترین حجم معاملات را از آن خود کرد و در پایان معاملات قیمت هر سهم به ۱۹هزارو ۳۰۰ریال رسید. این در حالی است که شاخص فرابورس با رشد ۳/۶۸ واحد به رقم ۵۳۴/۷۲ رسید.

افزون بر این گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، صنعت روی زنگان و شرکت پتروشیمی خراسان بیشترین رشد قیمت را نسبت به سایر شرکت‌ها کسب کردند و در عین حال سبحان دارو، پخش البرز و عمران توسعه شاهد بیشترین کاهش را داشتند.

همچنین در بازار ابزارهای نوین مالی که هر برگه آن به ارزش یک میلیون ریال خرید و فروش می‌شود، بیشترین حجم معاملات را به ترتیب سه نماد، گواهی سپرده انصار ۱۸هزارو ۸۵۵ برگه، اجاره امید ۱۶هزارو ۶۲۰ برگه و مشارکت نارنجستان ۱۱هزارو ۸۷۰ برگه کسب کردند.

طبق پیام ناظر بازار، نماد معاملاتی اوراق مشارکت شرکت عمران و نوسازی مجد مشهد، به منظور پرداخت سود علی الحساب سه ماهه و همچنین نماد معاملاتی اوراق اجاره شرکت واسط مالی تیر به منظور تامین مالی شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن و پرداخت اجاره بهای سه ماهه اوراق به ترتیب در ۱۵ و ۱۷خرداد، متوقف شد. از سوی دیگرنماد معاملاتی شرکت بیمه سامان، پس از ارائه اطلاعات واقعی، با محدودیت دامنه نوسان قیمت تا سقف ۵۰ درصد، معامله شد.

در عین حال امروز هر برگه امتیاز تسهیلات مسکن با برخلاف روز گذشته با کاهش قیمت همراه بود؛ به طوریکه هر برگه امتیاز تسهیلات مسکن اسفند ۸۹ با بیشترین افت به نرخ ۴۶۴هزار و ۶۴۹ ریال رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز