خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خبرداد:

اعزام 7500 زائر زنجانی به مرقد امام راحل

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۵۱

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان از اعزام 7500 زائر زنجانی در قالب 170 کاروان به مرقد مطهر امام راحل خبر داد.

زنجان ـ ایلنا: جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: به جهت محدودیت ناوگان حمل و نقل ظرفیت اعزام به 7500 نفر محدود شد.

به گزارش خبرنگرا ایلنا از زنجان، رضا حسینی جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان امروز(12 خرداد) در جمع خبرنگاران با اشاره به پنجاهمین سالگرد قیام تاریخی 15 خرداد و بیست و چهارمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) گفت: تقارن این ایام با انتخابات 24 خرداد زمینه ای برای آماده کردن زائران برای خلق یک حماسه سیاسی است.

وی آشنا کردن جوانان با اندیشه های حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را یکی دیگر از اهداف اعزام زائران اعلام کرد و یادآور شد: تبیین اندیشه های استکبار ستیزی، مردم محوری و زنده نگه داشتن یاد و خاطره بنیانگذار کبیر انقلاب، تجدید میثاق با آرمان های امام راحل، مقابله با ترفندهای دشمنان و عوامل و عناصر وابسته به آن و تحقق مشارکت حداکثری مردم در تعیین سرنوشت خود از دیگر اهداف این سفر است.

حسنی با اشاره به اینکه مسئولیت کمیته اعزام به سپاه انصارالمدی(عج) سپرده شده است، ادامه داد: در همین راستا 7500 زائر با 170 کاروان به مرقد مطهر امام راحل اعزام خواهند شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه استقبال جهت ثبت نام و اعزام بسیار گسترده بود، خاطرنشان ساخت: به جهت محدودیت ناوگان حمل و نقل ظرفیت اعزام به 7500 نفر محدود شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان به همراهی 14 اکیپ پزشکی همراه با زائران مرقد اشاره کرد و افزود: کلیه زائران در طول سفر تحت پوشش بیمه قرار گرفته اند.

به گفته وی زائران ساعت 22 فردا شب زنجان را به سمت مرقد ملکوتی امام راحل ترک خواهند کرد.

این مقام مسئول به اجرای 150 عنوان برنامه در سطح استان همزمان با سالگرد ارتحال امام اشاره کرد و افزود: برگزاری نشست های روشنگری برای عملیاتی کردن منویات رهبری، مسابقه وصیت نامه امام، طرح ختم صلوات، و قرآن کریم، مسابقات ورزشی و ایستگاه های صلواتی از مهم ترین این برنامه هاست.

حسینی در پایان از حرکت دسته عزاداری در زو(14 خرداد) به سمت امامزاده سید ابراهیم(ع) خبر داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز