خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر گرگان:

مناظره ها استقبال سرد مخاطبان را به همراه داشته است

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۳۶

با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری برای خلق حماسه سیاسی، از رسانه ملی انتظار می رفت نسبت به ایجاد شور و هیجان تبلیغاتی عملکرد بهتری داشته باشد.

ایلنا-گرگان:رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر گرگان گفت: مناظره های نمایشی و کم کیفیت کاندیداها در تلویزیون، استقبال سرد مخاطبان را به همراه داشته است.

به گزارش ایلنا از گرگان، عبدالرضا چراغعلی در حاشیه جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر گفت: سئوالات فرمایشی و نقطه نظرات تکراری کاندیداها درباره مسائل مختلف مهمترین نقطه ضعف مناظره های تبلیغاتی تلویزیون بود.
 
وی گفت: با وعده های داده شده انتظار می رفت پخش مناظره های کاندیداهای ریاست جمهوری از رسانه ملی با کیفیت و تنوع بیشتری انجام می شد.
 
وی با اشاره به اینکه بازتاب منفی و گسترده مناظره های نمایشی در بین افکار عمومی موجب شد که اکثر مخاطبان تفاوتی میان کاندیداها قایل نباشند، اظهار داشت: در شرایطی که در بین مردم، فضای انتخابات شوراها هر روز پر هیجان تر می شود و نامزدهای انتخاباتی در این روزها افراد بیشتری را نسبت به گذشته دور خود جمع می کنند فضای انتخابات ریاست جمهوری هنوز کم تحرک و سرد است.
 
چراغعلی با بیان اینکه به نظر می رسد اکثر مردم برای انتخاب نامزد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری هنوز تصمیم جدی نگرفته اند، خاطر نشان کرد: پخش مناظره ها و برنامه های تلویزیونی کاندیداها توسط صدا و سیما تاکنون تاثیری در مردم نداشته است.
 
این عضو شورای شهر گرگان در پایان یادآور شد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری برای خلق حماسه سیاسی، از رسانه ملی انتظار می رفت نسبت به ایجاد شور و هیجان تبلیغاتی عملکرد بهتری داشته باشد.
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز