خبرگزاری کار ایران

با حضور مادر بزرگ‌ها، مادران و دختران برگزار می‌شود؛

نشست موضوعی" تاثیراخلاق در موفقیت"

کد خبر : ۷۸۱۳۵

شیوه‌های نوین گفتگو و ارتباط موثر بین اعضاء خانواده و همچنین راهبردهای شخصیتی و نقطه كور ارتباطات انسانی، شناخت تیپ‌های مختلف شخصیتی و... مباحثی هستند که در این نشست مطرح می‌شوند.

ایلنا: «تاثیر اخلاق درموفقیت» عنوان نشست موضوعی با رویکرد اجتماعی، خانوادگی و اخلاقی است که در حضور سه گروه سنی از بانوان برگزار می‌شود.

به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای رازی؛ در این برنامه که با حضور دکتر محسن لواسانی استاد دانشگاه ومشاور خانواده برگزار می‌شود، موضوعاتی همچون شیوه‌های نوین گفتگو و ارتباط موثر بین اعضاء خانواده و همچنین راهبردهای شخصیتی و نقطه کور ارتباطات انسانی، شناخت تیپ‌های مختلف شخصیتی و... از نگاه علم روان‌شناسی، اخلاق وآموزه‌های اسلامی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

این نشست یکشنبه ۱۲ خرداد ماه با هدف ارتقاء اخلاق و ارتباطات انسانی بین اعضای خانواده، به همت خانه فرهنگ حر برگزار می‌شود.

علاقمندان جهت شرکت در این برنامه می‌توانند به نشانی خیابان کارگر ضلع شمال شرقی میدان حر، خانه فرهنگ حر مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۶۶۹۶۳۹۹۹ - ۶۶۴۰۲۳۰۶۵ تماس حاصل کرده و یا از سایت razi. farhangsara. ir بازدیدکنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز