خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان قزوین:

قالیباف مشکلات جامعه را با برنامه مدون حل خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۷۸۱۰۷

مشکلات بخش صنعت، کشاورزان، بهم ریختگی وضعیت اقتصاد شرایطی را به وجود آورده که حل آن‌ها از عهده هر فردی بر نمی‌آید و کسی باید برای حل آن‌ها قدم بردارد که دارای شخصیتی استوار و سابقه‌ای روشن در مدیریت كلان و فعالیت‌های اجرایی باشد.

ایلنا:رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در استان قزوین گفت: مشکلات بخش صنعت، کشاورزان، به هم ریختگی وضعیت اقتصاد شرایطی را به وجود آورده که حل آن‌ها از عهده هر فردی بر نمی‌آید و کسی باید برای حل آن‌ها قدم بردارد که دارای شخصیتی استوار و سابقه‌ای روشن در مدیریت كلان و فعالیت‌های اجرایی باشد و با بررسی‌های صورت گرفته، این ویژگی‌های مدیریتی در وجود قالیباف دیده می شود.

حجت الاسلام سید محمد عرب در گفتگو با ایلنا با بیان اینكه کشور ما دارای قابلیت‌ها و ظرفیت‌های فراوانی است، افزود: امروز کشور در شرایطی قرار دارد که گرانی، فقر و بیکاری بسیاری از خانواده‌ها را درگیر خود کرده است.

عرب بیان كرد:  ولایت پذیری، سوابق و کارنامه موفق در سپاه، نیروی انتظامی و شهرداری پایتخت ایران اسلامی، توانمندی همراه با جوانی و انرژی مضاعف برای فعالیت در حوزه ریاست جمهوری موجب شد در نهایت ایشان را به عنوان کسی که شایسته تصدی منصب مهم ریاست جمهوری برگزینم.

وی در خصوص تاثیر انتخاب دكتر قالیباف در حل مشكلات حوزه صنعت و كشاورزی استان قزوین گفت: استان قزوین دارای پتانسیل‌های فراوانی در بخش‌های صنعت،کشاورزی و گردشگری است ولی مشاهده می‌شود طی سال‌های گذشته آنچنان که باید و شاید به توسعه همه جانبه استان توجه نشده است و وعده و  وعیدهای مسوولین نتوانسته راهگشا و حلال این مشکلات باشد.

عرب ادامه داد: مثلا  در طی چند سال گذشته تمام مدیران قول حل مشکلات کارگران کارخانجات فرنخ و مه نخ و پوشینه بافت را داده اند و حتی دولت در سفرهای استانی خود به قزوین پیرامون حل مشکلات این واحدها مصوبه داشته ولی چرا تاکنون مشکلات آنها علی رغم دوندگی ها و تلاش های نمایندگان استان مخصوصا جناب آقای محمدی حل و فصل نشده است؟چرا دولت به مصوبات خود پایبند نیست و هیچ تلاشی در جهت بهبود وضعیت موجود نمی کند؟

وی در ادامه تصریح كرد: مطالعه برنامه‌ها و مشاهده رزومه کاری قالیباف بارقه امیدی را دربین مردم طنین انداز کرده است که استان قزوین از این موضوع مستثنی نیست، امیدوارم ایشان در کنار نمایندگان استان بتوانند به محرومیت استان قزوین که زیر سایه صنعت و کشاورزی قرار گرفته پایان دهد.

عرب اظهار كرد: امیدواریم با شرایط موجود و اعلام برنامه های کاندیداهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران این انتظار می رود که دکتر قالیباف رای اول مردم استان قزوین را بدست آورند.

وی با اشاره به تشكیلات ستاد انتخاباتی قالیباف در شهر قزوین و حمایت گروه‌های مختلف بیان كرد: حضور قالیباف در صحنه شرایطی را به وجود آورد که تمامی گروه‌های ریشه‌دار استانی و سیاسی حمایت خود را از ایشان اعلام کرده‌اند و ستاد انتخاباتی دکتر قالیباف در استان طی یک برنامه ریزی جدی و اصولی تلاش کرده تا متناسب با اقشار مختلف جامعه کمیته های مختلفی را شکل دهد تا بتواند از تمام ظرفیت های اقشار مختلف جامعه در این بخش ها استفاده كند.

وی با بیان اینكه کمیته‌های مختلف ستاد قالیباف به صورت منظم تشکیل جلسه می‌دهند و تلاش دارند تا به نیازهای مختلف مردم پیرامون ایشان پاسخ دهند، گفت: دو هفته قبل شاهد حضور دکتر قالیباف در بین مردم شهرهای قزوین و تاکستان بودیم با توجه به اینکه در روز جمعه بود شاهد حضور غیر قابل باور مردم در دو جلسه سخنرانی ایشان بودیم با توجه به حجم برنامه های ایشان در این ایام، ستاد استان قزوین به دنبال آن است تا انشاء الله یک همایش بزرگ با حضور قالیباف و خیل علاقمندان ایشان در استان در روزهای آخر زمان انتخابات تشکیل دهد که با توجه به محدودیت زمانی ایشان بزودی برنامه آن به اطلاع عموم خواهد رسید.

عرب با ارزیابی فضای انتخاباتی برای موفقیت قالیباف بیان كرد: به حمدالله ورود قالیباف به صحنه انتخابات موجی از امید را در بین عامه مردم و نخبگان جامعه ایجاد کرد که روز به روز پررنگ تر می گردد و براساس نظر سنجی های علمی حتی در بین ستاد انتخاباتی رقبا و یافته تجربی و شنیده های در بین اقشار مختلف مردم اقبال خوبی دکتر قالیباف دارند.

وی با بیان اینكه هم اکنون هرروز تعداد بیشتری از افراد از اقشار مختلف با مراجعه به ستاد برای حمایت از ایشان اعلام آمادگی می‌کنند که نشان از افزایش محبوبیت قالیباف دارد، بیان كرد: معتقدم مهمتر از اینکه چه کسی انتخاب می‌شود تلاش در جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات و تحقق فرمایش مقام معظم رهبری و ایجاد و تحقق حماسه سیاسی است و در مرحله بعدی انتخاب با بصیرت و تیزهوشانه مردم است که ما با توجه به سوابق ولایت مداری و مدیریتی دکتر قالیباف ایشان را شایسته آن می دانیم.

وی با بیان اینكه برخی گروه‌ها و افراد سعی می كنند فردی را به عنوان گزینه نظام معرفی كنند و از سخنان رهبری تاویل و تفسیر می كنند، افزود: مقام معظم رهبری از چنان جایگاهی برخورداند که کسی نباید به خود اجازه دهد تا سخنان معظم له را تفسیر و تاویل كند.

عرب ادامه داد: ایشان بارها و بارها تاکید کرده‌اند که رای ایشان مشخص نیست و به هیچ فردی تمایل ندارند و به  هر آنچه که مردم بگویند احترام می گذارند، اما شما می بینید که برخی با بداخلاقی سیاسی و برای نیل به اهداف شخصی به دنبال تفسیر شخصی از سخنان معظم له هستند. البته مردم ما آگاهند و فریب این حرکت ها را نخواهند خورد و ان شاء اله در 24  خرداد ماه و با حضور حماسی سیاسی خود در عرصه آینده درخشان برای کشور رقم خواهند زد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز