خبرگزاری کار ایران

رییس سندیكای كارخانجات چای كشور:

۲۴ میلیارد تومان از مطالبات چایکاران پرداخت نشده است

asdasd
کد خبر : ۷۸۰۳۴

«استاندار تقاضای ۶۰ میلیارد تومان بودجه را به هیات دولت مطرح کرده است و در صورت تامین اعتبار، مطالبات چای کاران پرداخت خواهد شد اما زمان دقیقی برای پرداخت مشخص نیست.»

رئیس سندیکای کارخانجات چایکاران از عدم وصول مطالبات چایکاران خبر داد و گفت: هنوز هیچ زمانی برای پرداخت طلب ما از دولت اعلام نشده است.

«نعمت یاورزاده» رییس سندیکای کارخانجات چای در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به پرداخت تنها ۱۰ درصد مطالبات کشاورزان گفت: مطالبات چای کاران در ازای تحویل برگ سبز چای حدود ۲۸ میلیارد تومان است که تنها ۱۰ درصد این مبلغ و حدود ۳ میلیارد و پانصد هزار تومان آن به چای کاران پرداخت شده است.

وی در خصوص زمان پرداخت مطالبات به چای کاران اظهار داشت: استاندار تقاضای ۶۰ میلیارد تومان بودجه را به هیات دولت مطرح کرده است و در صورت تامین اعتبارشدن، مطالبات چای کاران پرداخت خواهد شد و زمان دقیقی برای پرداخت مشخص نیست.

یاورزاده در خصوص وعده استاندار گیلان مبنی بر اینكه امسال مطالبات بدون تاخیر پرداخت می‌شود، گفت: قول‌های استاندار زمانی قابل اجرا بود که از طرف هیات دولت حمایت و بودجه درخواستی تامین می‌شد که متاسفانه هنوز هیچ وعده‌ای محقق نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز