خبرگزاری کار ایران

با صدور اطلاعیه‌ای صورت گرفت؛

دعوت شورای هماهنگی از مردم برای حضور در مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد

کد خبر : ۷۸۰۱۵

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با انتشار اطلاعیه‌ای از مردم برای حضور پرشور در مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد دعوت کرد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با انتشار اطلاعیه‌ای از مردم برای حضور پرشور در مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد دعوت کرد.

به گزارش ایلنا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از ملت ایران دعوت کرد تا ضمن حضور پرشور، گسترده و معنوی در مراسم بیست و چهارمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و ویژه مراسم پنجاهمین سالگرد قیام یوم‌الله پانزدهم خرداد، با امام شهدا و شهیدان تجدید میثاق و با مقام ولایت تجدید عهد کنند.

در این اطلاعیه آمده است؛‌ قیام خونین یوم‌الله پانزدهم خرداد، سرآغاز پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه 1357 بود که باعث تسریع در روند شکل‌گیری مبارزات و انقلاب اسلامی شد.

قیام حضرت امام خمینی (رحمة الله علیه) علیه لایحه ننگین و استعماری کاپیتولاسیون بخشی از مبارزه نهضت بزرگ ایشان، علیه استبداد، استعمار و ظلم نظام سلطه بود که در بهمن 57 با نثار جان، تعداد کثیری از مردم شهیدپرور ایران اسلامی به ثمر نشست و میوه جمهوری اسلامی ایران را به بار آورد.

حضرت امام خمینی (ره) حقیقتی همیشه جاودان و خاموش‌نشدنی است که با هدایت‌های داهیانه خود در نهضت الهی‌اش پایه‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و معمار کبیر انقلاب اسلامی شد به طوری که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) « این انقلاب بی نام خمینی (ره) در هیچ‌کجای جهان شناخته شده نیست»به درستی که خمینی روح خدا بود در کالبد زمان و روح خدا همیشه در دفتر خاطرات افتخارات ایران اسلامی و در قلوب و حافظه ملت بزرگ جاودانه است.

این شورا در ادامه اطلاعیه خود آورده است؛‌ امسال در آستانه خلق حماسه سیاسی و پیش از برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، ایران اسلامی مهیای برگزاری آزمونی بزرگ در خلق حماسه حضور و میثاق ملی با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و امام راحل در کنار مرقد مطهر آن حضرت (صحن حاج آقا مصطفی خمینی) در روز سه‌شنبه چهاردهم خرداد و بهره‌مندی از بیانات ارزشمند و راهگشای رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) می‌شود، تا بار دیگر ضمن تکریم از مقام شامخ و رفیع آن روح بلند دوران با آرمان‌های سترگ و اندیشه‌های تابناک ایشان پیوندی دوباره زنند.

ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی در فردای آن روز؛ در پنجاهمین سالگرد قیام خونین یوم‌الله 15 خرداد، بار دیگر سند پایبندی خود را به راه، اندیشه و نهضت عظیم خمینی کبیر (ره) به نمایش گذاشته و میثاقی مجدد با امام و رهبری بسته و پیوند ناگسستنی میان امت و امام را به اثبات می‌رسانند، که اماما! راهت را تا آخرین نفس و قطره خون همچنان استوار ادامه خواهیم داد.

این مراسم نیز در روز چهارشنبه 15 خرداد در سراسر کشور و در تهران در خیابان حضرت ولی‌عصر(ارواحناله‌الفداه) در مهدیه بزرگ تهران از ساعت 10:00 الی 12:00 با حضور خیل کثیر عزادارن خمینی و مردم قدرشناس ایران اسلامی برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در پایان اطلاعیه خود ضمن تسلیت ایام سوگواری ارتحال جانسوز امام خمینی (ره) و زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای گلگون‌کفن قیام خونین یوم‌الله پانزدهم خرداد از ملت شریف و قدرشناس ایران اسلامی و عموم آحاد، اقشار و اصناف مختلف مردم فهیم دعوت می‌کند تا با حضور آگاهانه، پرشور و گسترده خود در ویژه مراسم 14 و 15 خرداد بار دیگر ضمن تجدید میثاق با امام و تجدید عهد با رهبری، پایبندی خود را به راه، اندیشه و نهضت عظیم خمینی کبیر به اثبات برسانند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز