خبرگزاری کار ایران

به دلیل به روز نبودن دستگاهها؛

از 600 معدن سنگ اصفهان استفاده بهینه نمی شود

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۷۹

استان اصفهان دارای 600 معدن سنگ تزیینی است که فرآوری درصد قابل توجهی از آن در شهرک محمودآباد انجام می شود.

ایلنا: رییس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به وجود 600 معدن سنگ تزیینی در اصفهان گفت: متاسفانه به روز نبودن دستگاه ها باعث می شود از درصد زیادی از منابع سنگ استان استفاده بهینه صورت نگیرد.

به گزارش ایلنا، سید عبدالوهاب سهل آبادی در جریان بازدید دادستان اصفهان از شهرک صنعتی محمودآباد، تاکید کرد: این شهرک به صورت تخصصی برای سنگ های تزیینی اختصاص یافته است و می تواند نقش مهمی در افزایش صادرات غیر نفتی ایران داشته باشد.

وی با اشاره به این که استان اصفهان دارای 600 معدن سنگ تزیینی است که فرآوری درصد قابل توجهی از آن در شهرک محمودآباد انجام می شود، یادآور شد: با توجه به کاهش درآمدهای نفتی و لزوم جایگزینی منابع دیگر، صنعت سنگ می تواند یکی از جایگزین های صادرات نفتی در کشور تلقی شود و شرط تحقق این امر آنست که ماشین آلات جدید برای رشد و به روز کردن این صنعت وارد کشور شود.

رییس خانه صنعت و معدن استان خواستار ایجاد مدیریت واحد برای شهرک صنعتی محمودآباد شد و گفت: توسعه فضای سبز و جاده کشی این شهرک باید مورد توجه قرار گیرد همچنین سازمان جهاد کشاورزی با ایجاد دیوار حایل می تواند بخش کشاورزی را از بخش صنعتی جدا سازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز