خبرگزاری کار ایران

مهدی کامرانی:

حضور در لیگ جهانی، نیازمند امکانات جهانی است

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۰۸

در تورنمنت ترکیه با تیم‌های آفریقایی روبه رو خواهیم شد که سبک بازی‌ آنها فیزیکی و درگیرانه است.

ملی‌پوش با سابقه بسکتبال گفت: چند روزی است تمرین‌های خود را آغاز کرده‌ایم و کم‌کم خود را برای حضور در تورنمنت ترکیه آماده می‌کنیم.

مهدی کامرانی در گفت‌وگو با ایلنا با بیان این مطلب اظهار کرد: در تورنمنت ترکیه با تیم‌های آفریقایی روبه رو خواهیم شد که سبک بازی‌ آنها فیزیکی و درگیرانه است و انشاءاله تیم ملی با حضور در این رقابت‌ها بتواند برای مسابقات آسیایی فیلیپین هماهنگی لازم را به دست بیاورد.

وی ادامه داد: به دست آوردن نتایج لازم در تورنمنت ترکیه و سایر مسابقات تدارکاتی که شرکت می‌کنیم، بسیار مهم است؛ زیرا باید از حیثیت بسکتبال ایران و آسیا دفاع کنیم، البته نباید فقط به فکر هماهنگی و آماده‌سازی باشیم؛ چون نتیجه هم بسیار حایز اهمیت است. بعد از تورنمنت ترکیه قرار است در تورنمنت چین تایپه نیز شرکت کنیم که تاکنون چهار پنج دوره در آن قهرمان شده‌ایم و این بار هم باید قهرمان شویم.

این ملی‌پوش بسکتبال با اشاره به مسابقات آسیایی فیلیپین گفت: ما می‌خواهیم با کسب آمادگی در مسابقات دوستانه، آماده به بازی‌هایی آسیایی برسیم و جزو 3 تیم اول آسیا و حتی قهرمان شویم. ما به دلیل یکسری اشتباه‌ها المپیک را از دست دادیم که شوک بزرگی بود. بازیکنان می‌دانند حذف از المپیک چقدر برای بسکتبال گران تمام شد؛ اما الان همه می‌خواهند در فیلیپین شایستگی‌های خود را نشان دهند. بازیکنان جوان نباید این فرصت را از دست بدهند تا بتوانند براساس شایستگی‌های شان، خود را به مربیان تیم ملی تحمیل کنند؛ همان طور که یک روز ما توانستیم خود را به بزرگان تحمیل کنیم.

وی‌افزود: در رقابت‌های آسیایی کار سختی را پیش رو داریم، همه تیم‌ها قوی شده‌اند؛ فیلیپین، ژاپن، اردن و لبنان همگی حرف برای گفتن دارند. حتی تیم‌هایی مانند لبنان با جذب بازیکنان خارجی سعی کرده‌اند ضعف‌های خود را پوشش دهند. اما ما می‌رویم تا دوباره قهرمان شویم و دوباره چین را شکست دهیم. در گذشته کره جنوبی گربه سیاه چین بود؛ الان ما گربه سیاه چین هستیم.

کامرانی تاکید کرد: اگر امکانات خوبی در اختیار بسکتبال قرار دهند بسکتبال می‌تواند در رویارویی با تیم‌های بزرگ اروپایی عرض اندام کند. حضور شایسته در لیگ جهانی نیازمند امکانات جهانی است. بسکتبال نشان داده است که اگر امکانات لازم را در اختیار داشته باشدمی تواند در سکوی جهانی بایستد؛ اما به امکانات زیادی نیاز است تا در یک برنامه درازمدت به اهداف خود برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز