خبرگزاری کار ایران

نرفتن به جام‌جهانی فاجعه نیست؛

شاهرخی: حضور وینگادا توهین به فوتبال ایران است

asdasd
کد خبر : ۷۷۲۷۴

به عنوان یک ایرانی امیدوارم تیم ملی به خاطر مردم به جام‌جهانی برود البته نرفتن به جام جهانی فاجعه نیست اما حیف است با این گروه ضعیف به جام جهانی صعود نکنیم.

سرمربی سابق تیم ملی می گوید: ملی‌پوشان ایران در این شرایط سخت باید همبستگی داشته باشند، چون همبستگی باعث روحیه گرفتن آنها می‌شود.

همایون شاهرخی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، اظهار داشت: تیم ملی شرایط خوبی ندارد و چون بازی‌های سختی در پیش داریم. ملی‌پوشان باید همبستگی داشته باشند چون این عامل باعث روحیه گرفتن آنها می‌شود تا در این 3 بازی نتیجه خوبی بگیرند و با صعود به جام‌جهانی اعتبار فوتبال ایران حفظ شود.

وی در مورد حضور وینگادا در تیم ملی به عنوان مربی مهمان گفت: وقتی این موضوع را شنیدم هم تعجب کردم و هم تاسف خوردم. این اتفاق جز ضرر و توهین به فوتبال ایران مربیان ایرانی چیز دیگری نیست. کی‌روش مقابل قطر محروم است و دستیارانش باید روی نیکمت می نشستند و با این شرایط اتفاقی نمی افتاد. الان بحث ملی است و حضور وینگادا به عنوان مربی میهمان چیز عجیبی است البته با این فدارسیون چیزهای عجیب تر از این هم خواهیم دید.

سرمربی سابق تیم ملی در مورد شانس حضور تیم ملی به جام‌جهانی گفت: فوتبال قانون نانوشته است و نمی‌توانیم بگوییم که تیم ملی به جام‌جهانی صعود می‌کند یا نه مثل دورتموند که کارشناسان فوتبال اروپا فکر نمی‌کردند امثال این تیم فینالیست لیگ قهرمانان اروپا شود اما در بازی فینال اگر در نیمه اول بدشانسی نمی‌آورد قهرمان هم می‌شد. در فوتبال تیمی موفق است که از خلاقیت برخوردار باشد و برنامه‌های تاکتیکی مربی‌اش را به خوبی اجرا کند.

شاهرخی در پایان گفت: به عنوان یک ایرانی امیدوارم تیم ملی به خاطر مردم به جام‌جهانی برود البته نرفتن به جام جهانی فاجعه نیست اما حیف است با این گروه ضعیف به جام جهانی صعود نکنیم. اشتباهات باعث شد به این روز بیفتیم اما هر چه در توان داریم باید در زمین بدهیم. همدلی رمز موفقیت ماست و این همدلی در درون زمین وظیفه کاپیتان تیم ملی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز