خبرگزاری کار ایران

"لحظه درنگ" ندا ثابتی به نشر افراز سپرده شد

کد خبر : ۷۷۲۰۹

طبق این خبر نمایش‌نامه‌های "آوای آواره "، "وقتشه" و "زمانی دیگر" توسط انتشارات افراز منتشر خواهد شد.

ایلنا: مجموعه دو نمایشنامه از ندا ثابتی با عنوان "لحظه درنگ" توسط نشر افراز چاپ می‌شود.

به گزارش ایلنا، ندا ثابتی که پیش از این 14 نمایشنامه خود را در دو مجموعه "وقتشه" و "زمانی دیگر" چاپ کرده است این بار دو نمایش‌نامه "آوای آواره" و "فراتر از صداقت" را برای چاپ به نشر افراز سپرده است.

این درام نویس توضیح داد: نمایشنامه "آوای آواره " که پیش از این در بخش موضوعی جشنواره تئاتر فجر حضور داشته و توسط سید جواد روشن اجرای عمومی شده است را در کنار نمایشنامه "فراتر صداقت" که در چند جشنواره استانی و دانشگاهی شرکت داشته برای چاپ در یک مجموعه آماده کرده ام و قرار است که امسال توسط نشر افراز چاپ و منتشر شود.

وی از پایان نگارش کتاب روش های فردی نمایشنامه نویسی که شامل مصاحبه با 90 نمایشنامه نویس کشور است خبر داده و افزود: این کتاب را نیز امسال برای چاپ ارائه خواهم داد. چند انتشارات را برای چاپ آن در نظر دارم و امیدوارم به توافق برسم.

ثابتی از نمایش‌نامه خوانی"هنگامه نا به هنگام" از نوشته های خودش، خبر داده و گفت: این نمایش‌نامه قرار است امسال در ماه محرم در حوزه هنری نمایش‌نامه خوانی شود. امیدوارم به زودی شرایط چاپ آن نیز فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز