خبرگزاری کار ایران

سعید مرتصوی:

برخورد فیزیكی با قاچاق كالا جوابگو نیست

asdasd
کد خبر : ۷۷۰۸۹

ما در کشور کارهای گسترده ای برای جلوگیری قاچاق انجام نداده ایم به همین دلیل موفقیت آنچنانی حاصل نشد‎شاید برخورد فیزیکی با این پدیده با این وسعت کشور جوابگو نیست.

مدیرعامل تامین اجتماعی گفت: یکی از مواردی که باعث بروز مشکلات اقتصادی در کشور می شود، قاچاق کالاست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در مراسم افتتاحیه اپراتور چهارم طرح ملی شبنم سعید مرتضوی مدیرعامل تامین اجتماعی هدف از پیاده سازی این طرح را جلوگیری از قاچاق بی رویه به کشور دانست و گفت: طرح شبنم از زمان مسئولیت بنده از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با کمک وزارت صنعت و تجارت پایه ریزی شد.

وی ادامه داد: این طرح در جهت جلوگیری از قاچاق بی رویه در کشور است. یکی از مواردی که باعث مشکلات اقتصادی در کشور می شود قاچاق کالاست.

مرتضوی خاطرنشان کرد: ما در کشور کارهای گسترده ای برای جلوگیری قاچاق انجام نداده ایم به همین دلیل  موفقیت آنچنانی حاصل نشد‎شاید برخورد فیزیکی با این پدیده با این وسعت کشور جوابگو نیست.

وی ادامه داد: در حال حاضر عمده قاچاق کشور از مبادی غرب کشور و مرز عراق وارد کشور می شود که امیدواریم با کمک این طرح از قاچاق بی رویه جلوگیری شود.

وی در مورد قاچاق موبایل و لوازم خانگی کشور گفت: با کمک این طرح می توان تنها با ارسال یک پیامك از سالم بودن دستگاه و تمام مواردی که در دستگاه وجود دارد مطلع شد.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد: با کمک طرح شبنم فرهنگ استفاده از تولید داخل در کشور فراگیر شود.

گفتنی است در ادامه این مراسم سعید مرتضوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی جهت پاسخگویی به خبرنگاران کنفرانسی جداگانه برگزار خواهد کرد که متعاقبا اخبار این کنفرانس ارسال خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز