خبرگزاری کار ایران

قالیباف 14 خرداد به لرستان سفر می‌كند

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۷۷

رئیس ستاد انتخابات قالیباف در لرستان گفت: در ادامه سفرهای نامزدهای ریاست جمهوری، قالیباف 14 خرداد به لرستان سفر می‎کند.

ایلنا: رئیس ستاد انتخابات قالیباف در لرستان گفت: در ادامه سفرهای نامزدهای ریاست جمهوری، قالیباف 14 خرداد به لرستان سفر می‎کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خرم آباد، حجت‌الله یگانه در جمع خبرنگاران در خرم‎آباد اظهار داشت: محمدباقر قالیباف در سفر یک‌روزه خود به لرستان، برنامه‎هایی نظیر زیارت قبور شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در لرستان، دیدار عمومی با مردم لرستان، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و... را در نظر دارد.
وی افزود: در این سفر،قالیباف به دلیل حجم کاری و برنامه‎های رادیویی و تلویزیونی، تنها به مرکز لرستان و به یکی از روستاهای محروم این دیار سفر می‎کند.
رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف در لرستان با بیان اینکه تمام برنامه‎ریزی‎ها برای این سفر تدارک دیده شده است، خاطرنشان کرد: ستاد جبهه پیشرفت و عدالت، شش سال است در این قالب کارهای پژوهشی انجام داده و کادرسازی کرده است.
وی ادامه داد: برنامه راهبردی قالیباف در لرستان نیز سند چشم‎انداز است.
یگانه یادآور شد: در این برنامه پیش‌بینی شده که استان لرستان ظرف چهار سال، باید از لحاظ توسعه، اشتغال و تمام محورهای اقتصادی در میانگین معدل رشد کشور قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز