خبرگزاری کار ایران

نخستین جشنواره عكاسی فضای سبز زنجان برگزار خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۶۷

مدیر عامل سازمان پارك‌ها و فضای سبز شهرداری زنجان گفت: همزمان با چهارمین دوره نمایشگاه گل و گیاه و فضای سبز زنجان یك دوره مسابقه عكاسی از فضای سبز شهری در محل نمایشگاه كاسپین زنجان برگزار می‌شود.

ایلنا: مدیر عامل سازمان پارك ها و فضای سبز شهرداری زنجان گفت: در مسابقه عكاسی فضای سبز زنجان، جوایزن فیسی برای نفرات برگزیده در نظر گرفته شده و برای شركت كنندگان نیز لوح های یادبودی اهداء خواهد شد.

به گزارش ایلنا از زنجان، محمد ملك محمدی افزود: عكاسی به عنوان هنری كه نمایانگر و تثبیت كننده لحظات به یاد ماندنی است در ثبت زیبایی‌های فضای سبز اهمیت وی‍ژه ای دارد.

وی خاطر نشان كرد: عكس‌های برگزیده فضای سبز به طور همزمان با نمایشگاه گل و گیاه در یكی از سالن‌های نمایشگاه كاسپین زنجان در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان پارك‌ها و فضای سبز شهرداری زنجان، اظهار كرد: هدف از برگزاری نمایشگاه عكاسی در كنار نمایشگاه گل و گیاه، ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان و همچنین آشنا و علاقمند كردن آنها به موضوع فضای سبز است.

وی اظهار كرد: در مسابقه عكاسی فضای سبز زنجان، جوایز نفیسی برای نفرات برگزیده در نظر گرفته شده و برای شركت‌كنندگان نیز لوح های یادبودی اهداء خواهد شد.

 آخرین مهلت ارسال آثار 26 خردادماه سال جاری بوده و برگزاری نمایشگاه از آثار منتخب 2 تا 5 تیر است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت فرم ثبت نام به سایت اینترنتی شهرداری زنجان به آدرس www.zanjan.ir مراجعه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز