خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه مجازی عکس تئاتر به روایت علی حدادی اصل

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۵۷

علی حدادی اصل، عکاس تئاتر به تازگی نمایشگاه آثار منتخب خود را به صورت مجازی راه‌اندازی کرده است.

ایلنا: نمایشگاه مجازی عکس تئاتر به روایت علی حدادی اصل که روی سایت alihadadi.ir قرار گرفته، شامل 29 عکس منتخب از اجراهای 5 سال اخیر تئاتر کشورمان است.

به گزارش ایلنا، نمایشگاه مجازی عکس‌های تئاتر علی حدادی اصل تا پایان خرداد ماه روی سایت این هنرمند قرار دارد.

این عضو انجمن عکاسان خانه تئاتر تا به حال دو نمایشگاه عکس تئاتر انفرادی با عنوان‌های "تئاتر ما" در گالری سینما آزادی و "تئاتر در قاب"در گالری شماره 2 خانه عکاسان ایران را برپا کرده است.

وی همچنین دو نمایشگاه گروهی عکس تئاتر در گالری خارک و گالری شماره 2 خانه عکاسان ایران داشته است.

حدادی اصل دلیل برپایی این نمایشگاه به صورت مجازی را آشنایی بیشتر مخاطب عام با فضای تئاتر و عکس تئاتر عنوان کرد و گفت: دسترسی به نمایشگاه مجازی عکس برای مخاطبان آسانتر است و افراد و علاقمندان بیشتری می‌توانند از عکس‌ها بازدید کنند و در صورت علاقمندی می‌توانند نسخه کم حجم عکس‌ها را داشته باشند.

وی معتقد است برپایی نمایشگاه‌های مجازی می‌تواند به این عرصه هنری کمک شایانی کند و بهتر است هنرمندان وارد این فضاها نیز بشوند.

این عکاس با بیان اینکه تئاتر به دلیل زنده بودن اجرا، میراست؛ گفت: تنها چیزی که از یک نمایش به جا می‌ماند عکس آن است و به همین دلیل در بین گونه‌های مختلف عکاسی از اهمیت قابل توجهی برخوردار است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز