خبرگزاری کار ایران

نماینده UCI در تور دوچرخه سواری بین المللی ایران – آذربایجان:

قدرت رکابزنان و سطح فنی تور بیست و هشتم بالاست

asdasd
کد خبر : ۷۶۳۹۲

انتظار حذف بسیاری از رکابزنان را داشتم ولی سطح فنی تور و رکابزنان آن بقدری بود که تنها 13 رکابزن حذف شدند.

ایلنا-تبریز: نماینده UCI در بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران – آذربایجان گفت: فنی ترین و زیباترین مرحله تور را در مسیر منطقه آزاد ارس جلفا - پیست اسکی سهند تبریز برگزار شد، شاهد بودیم که من بر قدرت رکابزنان و سطح فنی بالای تور حاضر در تور صحه می گذارم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جمال الدین محمود تصریح کرد: انتظار حذف بسیاری از رکابزنان را داشتم ولی سطح فنی تور و رکابزنان آن بقدری بود که تنها 13 رکابزن حذف شدند.

وی افزود: بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران – آذربایجان در مرحله پنجم با وجود امنیت بالای مسیر تور، همکاری ستاد اجرایی، حضور پرشور مردم، فنی بودن و زیبایی مسیر از جذابیت ویژه ای برخوردار شده بود که این تور را به یکی از بهترین تورهای منطقه تبدیل کرده است.

مرحله ششم و پایانی رقابت های بیست و هشتمین دوره دوچرخه سواری ایران (آذربایجان) روز دوشنبه به صورت کریتریوم و در داخل شهر تبریز به مسافت یکصد کیلومتر برگزار می شود.

تا پایان مرحله پنجم تیم پتروشیمی تبریز در رده بندی کلی تیمی پنج مرحله از رقابت های بیست و هشتمین دوره تور دوچرخه سواری بین المللی ایران (آذربایجان) با اقتدار در صدر جدول قرار گرفت.

این تیم در پایان مرحله پنجم از این رقابت ها با 48 ساعت و 34 دقیقه و 55 ثانیه بالاتر از دیگر تیم ها ایستاد و تیم های ملی امید و دوکلاپرای چک به ترتیب با 48 ساعت و 37 دقیقه و یک ثانیه و 48 ساعت و 44دقیقه و 10 ثانیه در رده های بعدی این رده بندی هستند.

در مجموع انفرادی نیز قادر میزبانی از پتروشیمی تبریز با 16 ساعت و 11 دقیقه و 10 ثانیه در صدر قرار دارد و در مرحله ششم با پیراهن طلایی رکاب می زند.

امیر کلاهدوز هم تیمی وی با 23 ثانیه اختلاف و میلان کادلچ از تیم دوکلا پرا با 29 ثانیه اختلاف نسبت به نفر اول در رده های دوم و سوم هستند.

آلویس کانکوفسکی از تیم دوکلا پرا با 15 امتیاز بهترین رکابزن مجموع امتیازی و قادر میزبانی از پتروشیمی با 41 امتیاز بهترین رکابزن کوهستان تا پایان مرحله پنجم هستند.

عنوان بهترین رکابزن آسیایی نیز با 16 ساعت و 11 دقیقه و 10 ثانیه در اختیار قادر میزبانی است.

پتروشیمی تبریز در صورت قهرمانی در این رقابت ها، هفتمین قهرمانی اش را رقم می زند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز