خبرگزاری کار ایران

زاهدی مطرح کرد:

دولت اعتبارات غذای دانشجویی را حذف کرده است

کد خبر : ۷۶۰۸۲

اگر پول غذای دانشجویان را در اختیار صندوق رفاه دانشجویی قرار دهیم، اعتبار سال ۹۲ دانشگاه ها در حدود منفی یک درصد رشد پیدا می کند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه پول غذای دانشجویان در اختیار صندوق رفاه دانشجویی بوده و هست، افزود: متاسفانه در لایحه بودجه سال جاری دولت اعتبارات غذای دانشجویی را برداشت کرده و در اختیار دانشگاه ها قرار داده است.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی زاهدی در جریان بررسی بخش هزینه ای بودجه سال ۱۳۹۲ کل کشور با بیان اینکه در بودجه سال ۹۱، اعتبارات صندوق رفاه دانشجویی برای تهیه غذای دانشجویان حدود ۱۷۰ میلیارد تومان بوده است، گفت: متاسفانه هیچ مبلغی از این اعتبار برای تهیه غذای دانشجویی اختصاص نیافت، حال چگونه می شود که از تریبون مجلس مبلغ ۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات تهیه غذای دانشجویی برای افزایش حقوق اعضای هیات علمی اختصاص داده شده است.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پول غذای دانشجویان در اختیار صندوق رفاه دانشجویی بوده و هست، افزود: متاسفانه در لایحه بودجه سال جاری دولت اعتبارات غذای دانشجویی را برداشت کرده و در اختیار دانشگاه ها قرار داده است.

وی ادامه داد: هدف دولت از این اقدام این بوده است که بگوید اعتبارات دانشگاه ها ۵ درصد رشد کرده و این در حالی است که اگر پول غذای دانشجویان را در اختیار صندوق رفاه دانشجویی قرار دهیم، اعتبار سال ۹۲ دانشگاه ها در حدود منفی یک درصد رشد پیدا می کند.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با تاکید بر اینکه نباید فضای منفی علیه دانشگاه ها و هیات علمی ایجاد شود، تصریح کرد: در تمام دنیا مسئولان به هیات های علمی اعتماد کرده و وظایف را به آنها محول می کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز