خبرگزاری کار ایران

معاون ستادکل نیروهای مسلح اعلام کرد:

قرارگاه جنگ نرم به‌زودی مطالبات خود از رییس‌جمهور آینده را اعلام می‌کند

کد خبر : ۷۶۰۶۶

در دولت‌های قبلی یا فرصت کافی یا درک درست یا اراده لازم یا ساماندهی مناسب برای مقابله با این تهاجم وجود نداشته است و امیدواریم این اتفاق در دولت آینده رخ دهد و جلوی نفوذ بیگانه گرفته شود.

معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح با تاکید بر اهمیت طرح‌ریزی برای مقابله با جنگ نرم دشمن گفت: قرارگاه جنگ نرم، به زودی مطالبات خود از رییس‌جمهور آینده را اعلام خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ پاسدار سیدمسعود جزایری اظهار کرد: ابرسرمایه‌داری جهان و صهیونیسم بین‌الملل در یک جنگ درازمدت که از سالها پیش شروع کرده است تغییر باور، افکار، رفتار و ساختار جامعه ایران اسلامی را هدف قرار داده است و جمهوری اسلامی ایران در شدیدترین دوره جنگی به سر می‌برد.

این سخنگوی نیروهای مسلح همچنین گفت: در دولت‌های قبلی یا فرصت کافی یا درک درست یا اراده لازم یا ساماندهی مناسب برای مقابله با این تهاجم وجود نداشته است و امیدواریم این اتفاق در دولت آینده رخ دهد و جلوی نفوذ بیگانه گرفته شود.

جزایری تاکید کرد: تصرف روح و جان بسیار بحران‌زاتر از اشغال سرزمین است و باید از طریق برآوردهای جامع اطلاعاتی، طرح‌ریزی‌های مناسب عملیات‌های مقابله‌ای صورت پذیرد.

معاون ستادکل نیروهای مسلح در پایان تاکید کرد: سرمایه‌های فراوانی در اختیار داریم که ما را قادر می‌سازد در این نبرد بزرگ به پیروزی قاطع برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز