خبرگزاری کار ایران

جانباز آرانی عضو هیات مدیره مخابرات استان تهران شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۵۷

طی مراسمی با حضور رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، سمیع الله صادقی آرانی، به عنوان یکی از اعضا جدید هیات مدیره شرکت مخابرات استان تهران معرفی شد.

ایلنا: طی مراسمی با حضور رییس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، سمیع الله صادقی آرانی، به عنوان یکی از اعضا جدید هیات مدیره شرکت مخابرات استان تهران معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، سمیع الله صادقی آرانی که پیش از این در سمت معاونت فنی و مهندسی مدیر عامل مخابرات استان تهران فعالیت، داشته اند، در شکل‌گیری شبکه دیتای استان تهران، به روز رسانی خدمات در این استان و ارتقای کیفیت سرویس‌های مخابراتی نقش کلیدی و به سزایی داشته است.

صادقی اعتقاد خاصی به مشتری مداری داشته و استفاده ازIT را به عنوان یک ابزار کار آمد در تحقق این امر می‌داند.

دفتر نمایندگی خبرگزاری ایلنا در شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل، این انتصاب را به برادر جانباز سمیع الله صادقی آرانی  تبریک گفته و موفقیت ایشان را در تمام مراحل زندگی جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت سر افراز ایران از خداوند منان خواستار است.

ایشان در خانواده‌ای کشاورز و کارگری شهرستان کویری و دارالشهدای  آران و بیدگل متولد و رشد كرده و  از جانبازان هشت سال دفاع مقدس است.

 

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز