خبرگزاری کار ایران

دبیر منطقه ۱۷ دانشگاه آزاد اسلامی گیلان:

فرد اصلح باید در انتخابات ریاست جمهوری انتخاب شود

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۵۵

با توجه به عدم افزایش شهریه، کاهش جمعیت دانشجو و تورم قیمت‌ها در کشور، با مدیریتی قوی و کاهش هزینه‌ها،نظارت کافی وجود داشته و در این رابطه وظایف سنگینی بر عهده معاونین اداری و مالی است./دانشگاه آزاد اسلامی از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهد کرد.

ایلنا: دبیر منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی-گیلان تاکید کرد:در 24 خرداد با شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب فرد اصلح، دشمنان انقلاب را مأیوس کرده و اقتدار ملت ایران را در جهان به اثبات برسانیم.

به گزارش ایلنا از آستارا، علیرضا اقدامی معافی در هشتمین جلسه کمیته معاونین اداری و مالی منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی که در مجتمع آموزشی شماره 2 دانشگاه آزاد اسلامی – واحد آستارا،برگزار شد،میلاد با سعادت مولای متقیان، حضرت علی (ع) و روز پدر  و روز سوم خرداد، روز آزاد سازی خرمشهر  را تبریک  گفت و گرامی داشت.

 وی ادامه داد:روز سوم خرداد، روز آزاد سازی خرمشهر و با توجه به فرمایشات امام خمینی (ره) که فرمودند « خرمشهر را خدا آزاد کرد »، حماسه ای که توسط رزمندگان اسلام در سوم خرداد آفریده شد،یک حماسه بزرگ بود و باید مورد توجه قرارگیرد و دعای این شهدا شامل حال ما شود.

این مسئول  با اشاره  به نامگذاری سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، توسط مقام معظم رهبری و انتخابات در پیش رو، اظهار کرد:بایدبا فعالیت چشمگیری که جهت مشارکت در برگزاری انتخابات خواهید داشت، شاهد برگزاری انتخابات پرشوری باشیم و بار دیگر بتوانیم در 24 خرداد با شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح دشمنان انقلاب را مأیوس کرده و اقتدار ملت ایران را در جهان به اثبات برسانیم.

 اقدامی معافی با تأکید بر دستور  رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور در خصوص انتخابات،تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی از هیچ کاندیدایی حمایت نخواهد کرد.

وی اذعان داشت: معاونین اداری و مالی، باید علاوه بر نظارت بر حوزه های خود، در فواصل نزدیک با کارکنان و استادان نشست داشته باشند و در این نشست‌ها علاوه بر تقدیر از زحمات این عزیزان، با شرح مشکلات و موانع برای آنان در جهت صرفه جویی هر چه بیشتر در سال حماسه اقتصادی اقدام لازم انجام گیرد.

دبیر منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی-گیلان،معاونین اداری و مالی را بازوان توانمند  روسای واحدها نامید و متذکر شد : با توجه به عدم افزایش شهریه، کاهش جمعیت دانشجو و تورم قیمت‌ها در کشور، با مدیریتی قوی و کاهش هزینه‌ها،نظارت کافی وجود داشته و در این رابطه وظایف سنگینی بر عهده معاونین اداری و مالی است.

اقدامی معافی،با تأکید بر نظارت کافی بر دوره های ضمن خدمت در واحدها، بیان داشت: برگزاری کلاسهای ضمن خدمت در واحدها و مراکز آموزشی منطقه باید با برنامه ریزی مناسب انجام شده و پیش بینی دوره‌ها جهت بالا رفتن کیفیت این کلاس‌ها باید کاربردی بوده و نتیجه درست از این کلاس‌ها حاصل شود.

مجتبی ملکی چوبری، رئیس کمیته اداری و مالی منطقه 17،نیز در ادامه جلسه ضمن تبریک ایام اظهار داشت: در بررسی بودجه دانشگاهی، بودجه‌بندی واحد های دانشگاهی به دقت و نظارت کافی انجام شده تا شاهد انحافات زیادی در پیش بینی بودجه واحدها نباشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی – واحد آستارا هم در این جلسه،ضمن خیر مقدم به حاضرین، گفت: این واحد دانشگاهی افتخار دارد که در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی میزبان هشتمین جلسه کمیته معاونین اداری و مالی منطقه 17 باشد.
 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز