خبرگزاری کار ایران

درب اردوی تیم ملی را نبسته‌ایم؛

رهنما: به امید فدراسیون نمی‌نشینم

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۴۱

هدف اصلی برای تیم ملی حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا است که آذرماه در امارات برگزار خواهد شد.

تیم‌های ملی کاراته بزرگسالان و زیر 21 سال برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان در اردو به سر می‌برند.

سرمربی تیم ملی کاراته در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: ما در دو بخش بانوان و آقایان در لیگ جهانی شرکت می‌کنیم. این مسابقات قرار است شهریورماه در ترکیه برگزار شود و به همین دلیل ما در اردو به سر می‌بریم تا بتوانیم با کسب مهارت‌ها و تجربیات خوب به این مسابقات برویم.

مسعود رهنما متذکر شد: اردوهای آماده سازی برای حضور در بازی های کشورهای اسلامی که قرار بود خردادماه در اندونزی برگزار شود ادامه داشت اما این مسابقات به تعویق افتاد و قرار شد به ترکیه برویم.

وی افزود: هدف اصلی برای تیم ملی حضور موفق در مسابقات قهرمانی آسیا است که آذرماه در امارات برگزار خواهد شد و تیم ملی زیر 21 سال هم آبان ماه در اسپانیا در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می‌کند. اردوهای این دو تیم را با هم برگزار می‌کنیم زیرا شرایط این دو تیم در مسابقات از نظر زمان و قوانین شبیه همدیگر است.

سرمربی تیم ملی درخصوص برنامه‌های تمرینی ملی‌پوشان گفت: لیگ‌های جهانی کاراته وان و مسابقات داخل سالن بی‌شماری قبل از مسابقات جهانی و آسیایی برگزار می‌شود که اگر وضعیت اقتصادی خوبی داشته باشیم به این مسابقات خواهیم رفت و اگر اینگونه نباشد منتظر فدراسیون نمی‌مانیم و برای شرکت در مسابقات تدارکاتی راهی استان‌ها خواهیم شد.

سرمربی تیم ملی در خصوص اینکه مهدی‌زاده و احمدی چه وضعیتی خواهند داشت، گفت: درب اردوی تیم ملی را نبسته‌ایم و به روی همه باز است و نه تنها مهدی زاده و احمدی بلکه هر فردی که می‌خواهد می‌تواند به عضویت تیم در بیاید. هر کس توانایی بهتر بودن را داشته باشد می‌تواند ملی پوش شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز