خبرگزاری کار ایران

داورزنی:

لیگ جهانی ویترین افتخارات والیبال ایران است

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۳۴

برخی بازیکنان از تفاوت هایی که بین رشته ها وجود دارد گله می کنند.

رییس فدراسیون والیبال گفت: تیم ملی بهترین ترکیب خود را داشته و حضور ملی پوشان در لیگ جهانی به عنوان ویترین کار والیبال کشور است.

به گزارش ایلنا، محمدرضا داورزنی در بازدید وزیر ورزش از اردوی تیم ملی والیبال، در جمع ملی پوشان گفت: اینگونه حمایت ها به ما کمک می کند تا در راه عزت و سربلندی کشور به ویژه در لیگ جهانی که بعد از 23 دوره برگزاری، برای نخستین بار نصیب والیبال ایران شده بازی های خوبی را نشان دهیم.

وی افزود: از محمد عباسی از به دلیل حمایت از تیم های ملی والیبال که به عنوان نماینده آسیا به مسابقات جهانی رفته تشکر می کنیم. به هر حال والیبال پر افتخارترین فدراسیون ورزشی است که در همه رده هایش از نوجوانان گرفته تا بزرگسالان و ساحلی افتخار حضور در مسابقات جهانی را داشته است. شما ملی پوشان بزرگسال به عنوان ویترین کار والیبال کشور و تیمی که در چند سال اخیر رشد قابل توجهی داشته در لیگ جهانی حضور دارید.

داورزنی با تقدیر از تلاش کادر فنی ادامه داد: از زحمات کادر فنی به ویژه ولاسکو و همکارانش که بازیکنان زیادی را در طول دو سال اخیر آزمایش کردند و برای تیم ملی انتخاب کردند تشکر می کنم. نام 22 بازیکن را به فدراسیون جهانی والیبال ارسال کردیم که از میان آنها نام 12 نفر برای حضور در لیگ جهانی اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به ترکیب بازیکنان در تیم ملی گفت: ترکیب تیم ملی یکی از بهترین ترکیب هایی است که تا کنون در والیبال وجود داشته است. تیم ملی از نظر روانی و فنی از انگیزه بالایی برخوردار است که حضور شما به عنوان وزیر ورزش به آنها دلگرمی داد تا با انگیزه تر از قبل شوند.

رییس فدراسیون والیبال در مورد قول پاداش وزیر ورزش افزود: وزیر ورزش پیش از عید قول پاداش را به شما داده بودند که امروز به دستتان رسید. البته مطمئنا هیچ کدام از شما برای پاداش تلاش نکردید اما زحمتی که شما با تلاش و تواضع انجام دادید تا والیبال ایران رشد داشته باشد شایسته این پاداش است.

داورزنی در پایان خطاب به وزیر ورزش گفت: برخی بازیکنان از تفاوت هایی که بین رشته ها وجود دارد گله می کنند. آنها می گویند افتخارات والیبال که مجوز حضور در بزرگترین میدان رقابتی در دنیا یعنی لیگ جهانی را به دست آورده، قابل قیاس با نتایج سایر رشته ها نیست. به هر حال از اینکه این پاداش در اختیار آنها قرار گرفت خوشحالیم و امیدواریم بتوانیم با این شرایط دل مردم را در مسابقات لیگ جهانی شاد کنیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز