خبرگزاری کار ایران

كتاب "یس ایز مُر" رونمایی می‌شود

کد خبر : ۷۶۰۳۳

كتاب معماری "یس ایز مر" با حضور مترجم و ناشر، اساتید معماری و هنرمندان به همت مركز معماری حوزه هنری تحلیل و رونمایی می‌شود.

ایلنا: كتاب معماری "یس ایز مر" با حضور مترجم و ناشر این كتاب علی حمیدی مقدم روز سه شنبه هفتم خرداد رونمایی می‌شود. در این مراسم علی حمیدی مقدم ناشر و مترجم كتاب یس ایز مر با تحلیل این كتاب، به اهمیت این كتاب پرداخته و با گفتمان میان میهمانان این برنامه این كتاب به علاقمندان معماری معرفی می‌شود.

به گزارش ایلنا به نقل از حوزه هنری، سخنرانان و میهمانان این مراسم "بهرام شیردل"؛ معمار، استاد دانشگاه هاروارد و مدرسه معماری AA لندن و مدیر دفتر معماری شیردل و همكاران، "آیدین آغداشلو"؛ نقاش،محقق، نظریه پرداز هنری، "احمد زهادی"؛ مدیر مسئول مجله بین‌المللی معماری 2A و "امیر محمد خانی"؛ معمار و مدرس دانشگاه، رئیس دانشكده معماری سوره هستند.

كتاب yes is more كارهای یك دفتر معماری به نام BIG است كه این دفتر یكی از معروفترین دفاتر معماری در دنیا محسوب می‌شود، در این كتاب دفتر BIG نشان می‌دهد چگونه معماران می‌توانند تقاضاهای چند ریختی، قوانین پیچیده و دانش بسیار تخصصی جامعه را درك و به طرح تبدیل كرد و راه‌حل‌های ملموس را از طریق فرایندهای هنرمندانه آفرید.

مراسم تحلیل كتاب "یس ایز مُر" روز سه شنبه 7 خرداد ماه، با ارائه كتاب با تخفیف ویژه برای شركت‌كنندگان در این مراسم، در حوزه هنری واقع در خیابان سمیه تقاطع حافظ برگزار می‌شود. علاقمندان می‌توانند از ساعت 17 الی 19 روز سه شنبه در این مراسم شركت نمایند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز