خبرگزاری کار ایران

رانندگان بخش حمل ونقل جاده ای کرمانشاه آموزش دیدند

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۱۴

در راستای ارتقاء فرهنگ ایمنی و حمل و نقلی رانندگان بخش بار و مسافر و بازآموزی نكات مهم، رانندگان بخش حمل ونقل جاده ای کرمانشاه 7016 نفر آموزش دیدند.

ایلنا: مدیركل حمل و نقل و پایانه های استان كرمانشاه گفت: در راستای ارتقاء فرهنگ ایمنی و حمل و نقلی رانندگان بخش بار و مسافر و بازآموزی نكات مهم و با هدف توسعه فرهنگ حمل و نقل ایمن در محورهای مواصلاتی استان، اداره كل حمل و نقل و پایانه های استان كرمانشاه اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای فعالان حمل و نقل جاده ای و رانندگان حرفه‌ای کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، بهمن خسروانی افزود: آشنایی رانندگان حمل و نقل جاده ای با اصول و ضوابط شغلی و مهارت‌های حرفه ای، پیشگیری از بروز سوانح جاده ای، افزایش بهره وری حمل ونقل جاده ای، ارتقای مهارت‌های حرفه ای رانندگان و جایگاه آنان در جامعه، اهداف عمده آموزش بدو خدمت رانندگان حرفه ای است.

خسروانی افزود: آموزش اصول صحیح حمل مواد خطرناک و یا مهار بار در مسافت های طولانی و جابه‌جایی ایمن مسافر در جاده های كشور باعث افزایش سطح مهارت، دانش فردی، ارتقاء فرهنگ استفاده از حمل و نقل و در نهایت افزایش بهره وری حمل و نقل میشود.

مدیر كل حمل و نقل و پایانه های استان كرمانشاه درادامه گفت: طی اقدامات انجام شده توسط این اداره كل در سال گذشته، تعداد 7016 نفر راننده در بخش حمل ونقل جاده ای آموزش دیدند. كه ازاین تعداد 345 نفر2070 ساعت آموزش قوانین و مقررات، 2491 نفر14946 ساعت آموزش مهارت‌های رانندگی، 347 نفر 2082 ساعت آموزش ابعاد واوزان، 1013 نفر6078 ساعت آموزش مواد خطرناك، 177 نفر 1062 ساعت آموزش مهار بار، 1719 نفر79074 ساعت آموزش بدو خدمت رانندگان باری و 924 نفر38808 ساعت آموزش بدو خدمت رانندگان مسافری آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

این آموزش‌ها برای رانندگان تازه كار و با سابقه بطور مستمر در پایانه بار كرمانشاه برگزارمی‌شود. ضمن اینكه متون آموزشی این دوره‌های ایمنی نیز به گونه‌ای طراحی شده تا برای عموم رانندگان جاده ای كاربردی و قابل استفاده باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز