خبرگزاری کار ایران

6محموله بزرگ دام قاچاق در کرمانشاه توقیف شد

asdasd
کد خبر : ۷۶۰۰۳

با توقف شش محموله احشام قاچاق در کرمانشاه، 722 راس دام به وزن 28 تن کشف شد.

ایلنا: فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از توقف شش دستگاه کامیون، حامل احشام قاچاق توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از كرمانشاه، سردار کریم کشوری افزود: این کامیون ها پس از بارگیری احشام از مناطق روستایی حومه کرمانشاه، بدون اخذ مجوزهای قانونی لازم قصد خروج احشام از استان را داشتند که با کار اطلاعاتی ماموران در پلیس راه بیستون متوقف و در بازرسی های بعمل آمده از آنها تعداد 722 راس احشام شامل 711 راس گوسفند و یازده راس بز کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه وزن احشام کشف شده در مجموع 28 هزار و 485 کیلو گرم است، اضافه کرد: تحقیقات بعمل آمده،  توسط ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا، حکایت از آن داشت كه مقصد محموله های مذکور، استان های تهران و فارس بوده است.

کشوری ادامه داد: در این رابطه، شش راننده کامیون‌های حامل احشام دستگیر شده و با شناسایی مالکان اصلی محموله ها دستگیری آنان نیز در دستور کار قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در خاتمه خاطر نشان کرد: 722 راس احشام کشف شده با دستور مقام قضایی جهت سیر مراحل قانونی تحویل کشتارگاه صنعتی بیستون شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز