خبرگزاری کار ایران

دبیرستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی (ره):/۱/

مراسم ارتحال امام(ره) بدون هیچ حاشیه ای برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۶۸

دغدغه ای نسبت به مراسم نداریم و هیچ حاشیه ای پیش نخواهد آمد، همه یکدل در کنار هم هستیم باتوجه به تاکید رهبری در سخنرانی مهم خود در حرم امام خمینی(ره) کمترین حاشیه ای در هیچ کدام از مراسم اتفاق نمی افتد.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت سالگرد حضرت امام خمینی گفت: مراسم ارتحال امسال بدون هیچ حاشیه ای و در اوج امنیت و آزادی مردم برگزار می شود و یادگارهای امام نیز در این مراسم حضور دارند همچنین در این مراسم از بیانات مقام معظم رهبری بهره مند خواهیم شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،محمدعلی انصاری در نشست خبری که امروز یکشنبه در محل این ستاد برگزار شد، با بیان اینکه مراسم بیست و چهارمین سالگرد امسال امام با برنامه های بسیار خوب، جامع و با هماهنگی دستگاه های دولتی انجام می شود افزود: این مراسم از ساعت 9 صبح با قرائت قرآن کریم آغاز می شود و با سخنرانی یادگار امام حجت الاسلام سیدحسن خمینی و همچنین رهنمودهای مقام معظم رهبری ادامه می یابد.

انصاری گفت: هر ساله ملت ایران از صحبت های رهبر بزرگوارشان بهره های وافر می برند خصوصاً 14 خرداد امسال در آستانه انتخابات شوراها و ریاست جمهوری این سخنرانی اهمیت ویژه ای یافته است.

دبیر ستاد بزرگداشت امام (ره) گفت: به لحاظ محدودیت به خاطر ساخت و سازهایی که داریم امسال مراسم قبل و بعد از روز 14 خرداد نخواهیم داشت و فقط مردم و عزاداران در شب 13 خرداد و روز 14 خرداد می توانند از برنامه های مراسم ارتحال استفاده و عزاداری کنند.

محمدعلی انصاری در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه مراسم امسال با توجه به نامه اخیر حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و نامه زهرا مصطفوی - دختر امام(ره) - و واکنش‌ها و تخریب‌هایی که علیه این دو شخصیت اتفاق افتاد، آیا بدون حاشیه برگزار خواهد شد یانه؟ اظهار داشت: ما دغدغه ای نسبت به مراسم نداریم و هیچ حاشیه ای پیش نخواهد آمد، همه یکدل در کنار هم هستیم باتوجه به تاکید رهبری در سخنرانی مهم خود در حرم امام خمینی(ره) کمترین حاشیه ای در هیچ کدام از مراسم اتفاق نمی افتد.

وی ادامه داد: البته برای یادگارهای امام بدخلقی ها دور از انتظار نیست آنها به بسیاری از ناملایمات عادت کرده اند و این پدیده جدیدی نیست.

دبیرستاد مرکزی بزرگداشت سالگرد حضرت امام خمینی(ره) در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا لغو مراسم بزرگداشت امام در حرم مطهر به نزدیکی انتخابات و حوادثی که سال های گذشته اتفاق افتاده بستگی دارد یا خیر گفت: لغو مراسم در حرم امام خمینی ربطی به انتخابات و مراسم گذشته ندارد ما هر سال برنامه خاص برگزار کردیم امسال نیز برنامه خاص خود را داریم و اینکه برنامه ای در حرم مطهر برگزار نخواهد شد هیچ ارتباطی به حوادث گذشته و مساله انتخابات ندارد.

وی افزود:‌ اگر بنا بود در حرم مطهر حضور متعادل داشته باشیم می بایست یک تریبون برای 8 نفر احراز صلاحیت شده شورای نگهبان به وجود بیاوریم و با نگاه واقعی این مساله امکان پذیر نیست و نمی توان چنین فرصتی را فراهم کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز