خبرگزاری کار ایران

دبیر خانه کارگر این شهرستان خبر داد:

انعقاد قرارداد مستقیم با 43 کارگر شهرداری طبس

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۴۰

چكیده: «تعداد 113 نفر از کارگران شهرداری طبس تحت نظارت سه شرکت پیمانکاری، درخشان یزد (با ۴۲ کارگر)، آوای کویر داغ (با ۲۸ کارگر) و نوا سرای رضوان (با 43 کارگر) کار می‌کنند که طبیعتاً این شرکت‌های واسطه بخشی از درآمد ناچیز کارگران را دریافت می‌کنند.»

دبیر خانه کارگر شهرستان طبس اعلام کرد: 43 نفر از کارگران شهرداری طبس طبق مصوبه هیئت دولت از قرار داد پیمانی و شرکتی به قرار داد مستقیم، تبدیل وضعیت می شوند.

«غلامرضا محمدی» با اعلام این خبر به ایلنا گفت: از مجموع 113 نفر از کارگران شهرداری طبس که خواستار تبدیل وضعیت قرار داد خود از شرکتی به قرار داد مستقیم بودند، 43 نفر از این کارگران که توسط شرکت‌ واسطه ای نما سرای رضوان در شهرداری طبس مشغول به کار بودند، با تعامل و تاییدیه مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری خراسان جنوبی تبدیل وضعیت می شوند.

او با بیان اینکه کارگران شرکتی شهرداری طبس به دلیل نداشتن ثبات شغلی و هم‌چنین ضعف حقوق و دستمزد، ناراضی هستند تصریح کرد: با تغییر وضعیت قرار داد این کارگران از شرکتی به قرار داد مستقیم بخش زیادی از نگرانی های شغلی این کارگران کاسته خواهد شد.

این فعال کارگری با تاکید بر اجرای بخش نامه معاونت توسعه ومدیریت منابع انسانی رئیس جمهور از سوی سایر مسئولان بیان داشت: تعداد 113 نفر از کارگران شهرداری طبس تحت نظارت سه شرکت پیمانکاری، درخشان (با ۴۲ کارگر)، آوای کویر داغ (با ۲۸ کارگر) و نما سرای رضوان (با 43 کارگر) کار می‌کنند که طبیعتاً این شرکت‌های واسطه بخشی از درآمد ناچیز کارگران را دریافت می‌کنند.

او در خاتمه اظهار داشت: توجه به خواسته‌های به‌حق این کارگران که در زمره محروم‌ترین اقشار جامعه کارگری هستند، همواره باید در اولویت‌ کاری هر مقام مسئولی قرار گیرد تا بتوانیم جامعه‌ای سالم و پاک داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز