خبرگزاری کار ایران

شبکه توزیع برق اصفهان 218 هزار متر گسترش یافت

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۱۴

افزایش ۱۶۴۸ چراغ روشنایی معابر، جلوه دیگری به این شهر گردشگری داده و در ایجاد امنیت شهر، بسیار موثر بوده است.

ایلنا: مدیر توزیع و برنامه‌ریزی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان اعلام کرد: ۱۰۸ هزار متر شبکه فشار متوسط و ضعیف هوایی احداث و ۱۱۰ هزار متر خط ۲۰ کیلوولت هوایی و زمینی سال گذشته در مدار قرار گرفت.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عباس رفیعی با اشاره به نصب ۳۱۸ دستگاه پست و ترانسفورماتور زمینی و هوایی گفت: با بهره‌برداری از این ترانس‌ها ۹۱ مگاولت آمپر به ظرفیت‌های توزیع برق این شهرستان اضافه شده است.

وی همچنین از افزایش هزار و 648 چزاغ روشنایی در معابر شهر خبر داد و گفت: این روشنایی معابر جلوه دیگری به این شهر گردشگری داده و در ایجاد امنیت شهر بسیار موثر بوده است.

مدیر توزیع و برنامه‌ریزی شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان درباره کل تاسیسات زیر بار این شرکت تصریح کرد: در حال حاضر ۴ هزار و ۷۶۶ کیلومتر شبکه فشار متوسط زمینی و هوایی، ۷۵۲۴ کیلومتر شبکه فشار ضعیف زمینی و ۹۱۴۶ پست هوایی و زمینی در ۱۵ شهر و ۳۷۲ منطقه روستایی برق مطمئن و پایدار را به مردم ارایه می‌کند.

وی تعداد مشترکان برق را حدود یک میلیون مشترک اعلام کرد و گفت: برق‌رسانی به متقاضیان جدید به همراه افرایش ضریب ایمنی، کاهش تلفات و خاموشی‌ها و برق رسانی پایدار و مطمین از مهم‌ترین اولویت‌های شرکت توزیع برق شهرستان اصفهان بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز