خبرگزاری کار ایران

نائب رییس كمسیون كشاورزی مجلس در گفت و گو با ایلنا:

نیازی به واردات گندم از پاكستان نداریم

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۵۵

این در حالی است كه شنیده می شود پاكستان پیشنهاد واردات 1 میلیون تن گندم و 200 هزار تن برنج را به صورت پایاپای ودر قبال بدهی‌اش به شركت توانیر ایران مطرح كرده است.

نائب رییس كمسیون كشاورزی مجلس گفت: در مجلس پیشنهادی در خصوص واردات گندم از پاكستان مطرح نشده است.

محمد اسماعیل نیا، نائب رییس كمسیون كشاورزی، آب و منابع طبیعی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا گفت: از سال قبل بیش از 2 میلیون تن مازاد گندم در كشور موجود است و نیازی به واردات گندم از كشور پاكستان نیست.
وی تصریح كرد: در مجلس نیز پیشنهادی با موضوع واردات گندم از پاكستان مطرح نشده است.
به گزارش ایلنا، این در حالی است كه شنیده می شود پاكستان پیشنهاد واردات 1 میلیون تن گندم و 200 هزار تن برنج را به صورت پایاپای ودر قبال بدهی‌اش به شركت توانیر ایران مطرح كرده است.
بدهی فوق 53.21 میلیون دلاراست و طبق شنیده ها ایران درخواست كرده است این مبلغ با پول گندم وارداتی از پاکستان جبران شود.
بر اساس توافق دو کشور در 21 نوامبر 2012، در مرحله اول 100 هزار تن گندم پاکستان در چارچوب توافق دو کشور به ایران صادر می‌شود و در مرحله دوم،900 هزار تن گندم باقیمانده توسط شرکت‌های خصوصی صادر خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز