خبرگزاری کار ایران

محجوب در اخطار قانون اساسی:

هیچگاه رأی دیوان عدالت اداری علیه شرکت مخابرات اجرا نشده است

asdasd
کد خبر : ۷۵۸۲۱

متاسفانه هنوز بیمه سال های گذشته کارگزاران مخابرات روستایی واریز نشده است/دستگاه های خریدار شرکت ها در جریان خصوصی سازی ملزم به اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در جریان بررسی وضعیت بیمه کارگزاران مخابرات روستایی تصریح کرد: دستگاه های خریدار شرکت ها در جریان خصوصی سازی ملزم به اجرای تعهدات اصل ۴۴ قانون اساسی است.

به گزارش ایلنا، علیرضا محجوب درخصوص بند ۶۲ این لایحه در مورد کارگزاران مخابرات روستایی با اشاره به اصل ۲۹ قانون اساسی گفت: حدود ۲۵ سال است که با کارگزاران مخابرات روستایی قرارداد بسته شده است که ۲ سال قرارداد آنها در قالب قرارداد کارگر و بقیه به عنوان قرارداد پیمانکار بوده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب افزود: با وجود رأیی که مراجع مختلف علیه شرکت مخابرات و وزارت ارتباطات داده اند، هیچگاه رأی دیوان عدالت اداری و رأی مراجع حل اختلاف وزارت کار در مورد آنها اجرا نشده است.

محجوب تصریح کرد: به همین جهت با وجود صداقت اصل ۲۹ بر لزوم بیمه کردن، از بیمه کردن آنها طفره رفتند.

وی ادامه داد: الان هم مجلس ۲۴۰ میلیارد تومان التفات کرده است اما متاسفانه هنوز بیمه سال های گذشته واریز نشده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در خاتمه تصریح کرد: باید در قانون تاکید شود که دستگاه خریدار و ملزم به اجرای تعهدات اصل ۴۴ قانون اساسی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز