خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان کشوری و استانی،

همایش تجلیل از خیرین زلزله آذربایجان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۶۴

در این همایش از چهل نفر از خیرین بازسازی مناطق زلزله زده بصورت نمادین تجلیل شد.

ایلنا: خیّران بازسازی مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی در مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی در سالن همایش‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقدیر شدند.

به گزارش ایلنا از تبریز، در این همایش که با حضور وزیر راه و شهرسازی، رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، معاون رئیس جمهور، استاندار آذربایجان شرقی و سایر مسئولان استانی برگزار شد از چهل نفر از خیرین بازسازی مناطق زلزله زده به صورت نمادین تجلیل شد.

نیکزاد وزیر راه و شهر سازی در این مراسم طی سخنانی با قدردانی از همت مردم و خیرین در امداد رسانی به زلزله زدگان آذربایجان شرقی، انجام کار بزرگ بازسازی مناطق زلزله زده را بدون مشارکت خیرین غیر ممکن دانست.

احمد علیرضا بیگی استاندار آذربایجان شرقی هم این همایش را اقدامی نمادین در جهت ارج نهادن به نیت‌های خیرخواهانه خیرین عنوان کرد و کار بازسازی مناطق زلزله زده را حماسه ای بزرگ خواند که نکته قوتی برای مناطق آسیب دیده ارسباران شد.

تابش رئیس بنیاد مسکن هم گزارشی از اقدامات انجام یافته در زمینه بازسازی مناطق ارائه کرد.

همچنین تمبر همایش تجلیل از خیرین بازسازی مناطق زلزله زده آذربایجان شرقی توسط وزیر راه و شهرسازی و استاندار آذربایجان شرقی رونمایی شد. گفتنی است در حاشیه این همایش نیز نمایشگاهی از روند بازسازی مناطق زلزله زده و گزارش دستگاه های خدمت رسان در این زمینه بر پا شد که مورد بازدید شرکت کنندگان قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز