خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام و المسلمین محسن کازرونی:

«بیان فاخر» و «محتوای غنی» درپیشبرد اهداف سیمای استانی البرز ضروری است

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۶۰

ارتباط میان مسئولان استانی به منظور بیان مسائل و مشکلات با هدف تقویت نقاط قوت و رفع نقایص از جمله مزایای شبکه استانی البرز است که می توان با ساختاری فاخر و محتوایی عمیق و غنی به این مهم جامه عمل پوشاند/پیام و محتوای غنی اسلام بدون ابزار رسانه ای عالم گیر شد.

ایلنا: عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه کرج بر «بیان فاخر» و «محتوای غنی» شبکه استانی البرز تاکید کرد و گفت: با تحقق این مهم می توان ظرفیت های غنی استان البرز در حوزه های مختلف فرهنگی، ورزشی، صنعتی، علمی، پژوهشی، کشاورزی و گردشگری را به نمایش درآورد.

به گزارش ایلنا لز کرج، حجت الاسلام و المسلمین محسن کازرونی با بیان این مطلب در آئین افتتاح رسمی شبکه استانی سیمای البرز، اظهار داشت: ارتباط میان مسئولان استانی به منظور بیان مسائل و مشکلات با هدف تقویت نقاط قوت و رفع نقایص از جمله مزایای شبکه استانی البرز است که می توان با ساختاری فاخر و محتوایی عمیق و غنی به این مهم جامه عمل پوشاند.

پیام و محتوای غنی اسلام بدون ابزار رسانه ای عالم گیر شد

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه پیام و محتوای غنی اسلام بدون ابزار رسانه ای عالم گیر شد، افزود: در هر پیامی دو نکته محتوا و ابزار حائز اهمیت است که همچون ظرف و مظروف عمل می کند.

امام جمعه کرج یادآورشد: به رغم آنکه در طول اسلام هیچگاه قدرت در ید اختیار ائمه اطهار نبوده است و از ابزار تلبیغاتی نیز برای توسعه فرهنگ اسلامی محروم بوده اند؛ اما غنای پیام آنان توانسته است تا امروز باقی بماند و در سطح جهان گسترش یابد.

حجت الاسلام و المسلمین کازرونی تصریح کرد: ویژگی محتوایی و فرهنگی نظام اسلامی ایران نیز در حالی که به میزان بهره مندی قدرتهای بزرگ از ابزار و رسانه های مختلف محروم بوده است اما توانسته به عنوان الگویی مناسب در سطح جهان مطرح شده و فرهنگ ایرانی و اسلامی خود را به اقصی نقاط جهان صادر کند.

وی گفت: همین استدلال را می توان در رابطه با تشییع نیز به کار بست در این راستا به رغم تهاجمات بالایی که از سوی قدرتهای بزرگ وجود داشته است اما به دلیل پیام قوی و غنی آن جریان تشییع همچنان زلال و جوشان باقی مانده است.

این مسئول بیان و ادبیات فاخر را ابزاری مناسب برای انتقال این پیام ذکر کرد و گفت: با استفاده مناسب از قدرت رسانه می توان شعاع پیام را گسترش داد و در غنای این مهم مثمرثمر واقع شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز