خبرگزاری کار ایران

خواستگار کلاهبردار در یزد دستگیر شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۵۰

قبلاً خواستگار شاکی بودم و زمانی که وی کارت عابر بانک خود را در اختیار من گذاشته بود من با سوء استفاده از موقعیت بدست آمده، رمز دوم اینترنتی برای کارت بانکی وی تعریف کردم و در فرصت‌های مناسب اقدام به برداشت از حساب کردم.

ایلنا-یزد: رییس پلیس فتا استان یزد از دستگیری سارقی که با استفاده از اعتماد دختری جوان از حساب بانکی وی سرقت کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایلنا بنابر اعلام پلیس، سرهنگ جاسم زارع پور در تشریح این خبر گفت: در پی شکایت یکی از شهروندان این استان مبنی بر برداشت غیر مجاز اینترنتی از حساب وی، پرونده در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت و کارشناسان تحقیقات خود را آغاز کردند.

زارع پور ادامه داد: در بررسی‌های تخصصی و فنی مشخص شد مبالغ برداشتی توسط فردی به هویت معلوم انجام شده که نهایتاً بعد از تحقیقات صورت گرفته، متهم شناسایی و با هماهنگی مقامات قضایی دستگیر شد.

وی گفت: متهم در بدو امر منکر هرگونه برداشت اینترنتی از حساب شاکی شد که پس از روبرو شدن با ادله جمع آوری شده توسط پلیس ضمن اعتراف به این بزه اظهار داشت: قبلاً خواستگار شاکی بودم و زمانی که وی کارت عابر بانک خود را در اختیار من گذاشته بود من با سوء استفاده از موقعیت بدست آمده، رمز دوم اینترنتی برای کارت بانکی وی تعریف کردم و در فرصت‌های مناسب اقدام به برداشت از حساب کردم.

رییس پلیس فتای استان یزد در پایان هشدار داد در بررسی‌های به عمل آمده بیشترین قربانیان سرقت‌های اینترنتی افرادی هستند که با اعتماد بیجا به راحتی اطلاعات حساب خود را در اختیار دیگران قرار می‌دهند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز