خبرگزاری کار ایران

امیر خادم می‌تواند مثمرثمر باشد؛

برزگر: خطیب با چنگ و دندان فدراسیون را اداره می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۴۷

هتر بود رئیس سازمان تربیت بدنی در آن مقطع چنین کاری را نمی‌کرد تا رئیس قبلی فدراسیون کشتی نتیجه کارش را می‌دید

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد تاکید می‌کند که برخوردهای بدی که در کشتی ایران صورت می‌گیرد در نهایت دودش به چشم کشتی می‌رود.

منصور برزگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره کیفیت مسابقات کشتی جام یادگار امام(ره)اظهار داشت: متاسفانه مسابقات کشتی جام یادگار امام(ره) را ندیدم اما فکر هم نمی‌کنم کیفیت آن بالا بوده باشد چون آنطور که شنیده‌ام تیم‌های خوبی در این تورنمنت شرکت نداشته‌اند.

وی افزود: تورنمنت‌های بین‌المللی که ما برگزار می‌کنیم مثل مسابقات داخلی‌مان است چون کشتی‌گیران خوب ما در این مسابقات کشتی نمی‌گیرند و کشتی‌گیران خوب خارجی هم نمی‌آیند و به همین دلیل روز به روز بدتر می‌شود. این مسابقات در پیشرفت کشتی ما بی‌تاثیر نیست اما اثری که باید داشته باشد را هم ندارد و مثل یک دوره مسابقات داخلی است.

برزگر همچنین در مورد ثبت ‌نام امیر رضا خادم در انتخابات ریاست فدراسیون کشتی گفت: خادم از جنس کشتی است و اگر به عنوان رئیس فدارسیون انتخاب شود خوب است و مهره خوب و مثمرثمری خواهد بود. امیر خادم قبلا هم رئیس فدراسیون کشتی ایران بوده و آن تجربه‌ای که به دست آورده صد در صد می‌تواند به او کمک کند.

وی در پایان گفت: خطیب به عنوان سرپرست فدراسیون کشتی با چنگ و دندان فدراسیون را اداره می‌کند اما بهتر بود رئیس سازمان تربیت بدنی در آن مقطع چنین کاری را نمی‌کرد تا رئیس قبلی فدراسیون کشتی نتیجه کارش را می‌دید اما همیشه در کشتی برخوردهای این چنینی داریم که دودش به چشم کشتی می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز