خبرگزاری کار ایران

پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی نجف آباد خبر داد:

دستگیری 3 سارق سیم برق با 73فقره سرقت در نجف آباد اصفهان

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۲۴

با اعترافات متهم، دو همدست دیگر وی نیز در عملیاتی غافلگیرانه توسط ماموران دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته با اعتراف به سرقت سیم های برق به 73 فقره از این نوع سرقت ها در نقاط مختلف استان اصفهان اعتراف كردند.

ایلنا- اصفهان: سه سارق حرفه ای سیم برق كه با تلاش ماموران پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی نجف آباد استان اصفهان دستگیر شدند به 73 فقره سرقت در سطح استان اعتراف كردند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، سرهنگ علی جعفری نژاد با بیان این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در سطح حوزه استحفاظی شهرستان نجف آباد، بلافاصله موضوع در دستور كار مامورین قرار گرفت.

این مقام مسئول بیان داشت: ماموران پلیس، با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات ویژه پلیسی، و همچنین تقویت گشت های خود در مناطق وقوع جرم سرانجام فردی به نام "مهدی _ ق" را كه قصد انجام سرقت سیم برق داشت دستگیر كردند.

وی افزود: متهم كه همه چیز را بر علیه خود می دید در تحقیقات انجام شده با اعتراف به بزه انتسابی خود به همدستی به دو نفر دیگر به نام های "مسعود - غ" و "علی - م" اعتراف كرد.

این مقام مسئول عنوان داشت: با اعترافات متهم، دو همدست دیگر وی نیز در عملیاتی غافلگیرانه توسط ماموران دستگیر و در تحقیقات صورت گرفته با اعتراف به سرقت سیم های برق به 73 فقره از این نوع سرقت ها در نقاط مختلف استان اصفهان اعتراف كردند.

سرهنگ"جعفری نژاد " در خاتمه خاطر نشان كرد: متهمان دستگیر شده، پس از تشكیل پرونده، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل و با صدور قرار روانه زندان شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز