خبرگزاری کار ایران

حجت الاسلام رهامی در گفت‌وگو با ایلنا:

صلاحیت برخی کاندیداهای اصلاح طلب در انتخابات شوراها احراز شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۱۷

حکیمی پور،الهه راستگو، مسعودی ریحان، سیدحسین موسوی تبریزی و مهدی تندگویان در میان تایید صلاحیت شده‌ها هستند.

ایلنا:‌  رئیس ستاد انتخابات شورای شهر اصلاح طلبان، گفت: اعتراض برخی از كاندیداهای رد صلاحیت شده اصلاح طلب در هیات اجرایی توسط هیات نظارت، مورد قبول واقع شده است.

حجت الاسلام محسن رهامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در مورد کاندیداهای تایید صلاحیت نشده انتخابات شورای شهر و روستا، گفت: اطلاع دقیقی از افراد تایید صلاحیت شده نداریم چرا که این امر به شخص افراد اعلام می شود.اطلاعاتی که تاکنون به من رسیده این است که از مجموع 40 کاندیدای اصلاح طلب که در لیست انتخابات شورای شهر و روستا بوده اند و در جلسات کاندیداهای اصلاح طلبان شرکت می کردند تا این لحظه 4 تا 5 نفر تایید شدند.

وی ادامه داد: به بسیاری از افراد شناخته شده به صورت تلفنی یا نامه رد صلاحیت آنها اعلام شده است. به نظر می رسد این افراد شامل محسن هاشمی، معصومه ابتکار، علی ربیعی، حاجی، جمالی پور، درودیان، احمد دنیامالی، فاطمه راکعی، سلطانی فر، صالح آبادی، علیزاده طباطبایی، نصیرپور، غریبانی، قنبری، کوزه گر، مختاباد، مصوری منش، ابوطالبی، علی محمد نمازی، اوسط هاشمی، شجاع پوریان، خلیل آبادی و عموزاده خلیلی است.

رهامی با اشاره به نام نامزدهایی که صلاحیت شان مورد تایید قرار گرفته است نیز،گفت: از این میان به نظر می رسد نام حکیمی پور، راستگو، مسعودی ریحان، سیدحسن موسوی تبریزی و مهدی تندگویان در میان اصلاح طلبان تایید صلاحیت شده باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز