خبرگزاری کار ایران

حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی:

باید از یأس و ناامیدی در شرایط کنونی پرهیز کرد

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۱۳

ناامیدی و یأس پیام خطرناکی است که از سوی دشمنان انقلاب صادر می‌شود و باید در این زمینه هوشیار باشیم.

حسن روحانی با اشاره به نقش خطیر روحانیت در مقطع حساس کنونی گفت: برای تحقق حماسه سیاسی باید روی تعامل بیشتر با روحانیون حساب باز کنیم.

به گزارش ایلنا، رئیس کمیسیون سیاسی - اجتماعی مجلس خبرگان صبح امروز در دیدار با جمعی از علما، روحانیون و ائمه جمعه سراسر کشور با بیان اینکه "روحانیت از دیرباز نقش انکارناپذیری در تاریخ داشته است"، افزود: روحانیت در تمام طول تاریخ نقش اساسی در بیداری اذهان مردم داشته است و از آنجا که در حال حاضر در آستانه انتخابات سرنوشت ساز ٢٤ خرداد قرار داریم، این نقش خطیر از همیشه پررنگ‌تر است.

رییس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه "باید از یأس و ناامیدی در شرایط کنونی پرهیز کرد"، گفت: ناامیدی و یأس پیام خطرناکی است که از سوی دشمنان انقلاب صادر می‌شود و باید در این زمینه هوشیار باشیم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: مشکلاتی در کشور وجود دارد و حل آنها، مطالبه‌ای به‌حق است، اما نباید مانع حضورمان در عرصه انتخابات شود. با حضور فعال مردم در انتخابات است که حماسه سیاسی تحقق می‌یابد. در نتیجه گله‌مندی‌ها باید در این عرصه نادیده گرفته شود و حل معضلات اینچنینی به بعد از انتخابات موکول شود.

روحانی در برابر پرسش حاضران درباره نحوه چگونگی برنامه‌ریزی برای مدیریت کشور پاسخ داد: با ارائه سند راهبردی برای ٣١ استان کشور که از سالها پیش تهیه شده است، می‌توان نقاط ضعف و قوت هر استان را بررسی کرد و به تک تک آنها پرداخت.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: برنامه‌های اقتصادی وسیعی از سوی «دولت تدبیر و امید» طراحی شده است که با اجرای آنها می‌توان کشور را به سرعت از بحران موجود خارج کرد.

در ادامه این جلسه، صاحب‌نظران نیز نظرات خود را ارائه و راهکارهایی جهت حضور پرشور مردم در انتخابات و تحقق حماسه سیاسی ارائه کردند.

در پایان این دیدار اعلام شد که حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به زودی در همایشی بزرگ با حضور گسترده روحانیون شرکت خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، همچنین جمعی از فعالان و حامیان حسن روحانی امروز در دیدار با وی به بررسی مشکلات روز کشور پرداختند و راهکارهای موجود برای برون‌رفت از این شرایط را از وی جویا شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز