خبرگزاری کار ایران

عارف:

باید از فریب افکار عمومی برای افزایش رای پرهیز کرد

کد خبر : ۷۵۷۰۵

برای محافظت از آرای مردم از تمام ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد و در پایان به انتخاب مردم با تمام وجود احترام خواهیم گذاشت.

یک نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد که باید از فریب افکار عمومی برای افزایش رای پرهیز کرد.

به گزارش گروه دریافت خبر ایلنا، محمدرضا عارف در دیدار منتخبان تشکل‌های آستان قدس رضوی در نشستی با عنوان مروری بر نامه حضرت امام رضا(ع) به حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در حضور جمعی از اعضای موسسه جوانان آستان قدس، با بیان اینکه "انقلاب ما برای حاکم کردن فضایل اخلاقی بود"، اظهار کرد: در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 متاسفانه اخلاق قربانی رقابت‌های انتخاباتی شد و تا مدتها عوارض آن را در فضای سیاسی کشور دیدیم به همین دلیل در انتخابات پیش رو باید مراقب بود به خاطر رای آوردن اخلاق زیر پا گذاشته نشود.

وی با اشاره به فعالیت ستاد انتخاباتی خود حول محور منشور اخلاقی گفت: ما در ستاد انتخاباتی خود یک منشور اخلاق انتخاباتی تهیه کردیم و تاکید کرده‌ایم که هدفمان اصلاح‌طلبانه است یعنی می‌خواهیم دولتی مستقر شود که ماموریتش اصلاح مستمر امور کشور در راستای پیشرفت و توسعه پایدار باشد. روش‌هایمان نیز اصلاح‌طلبانه است و اقدامات و تصمیمات ما منجر ایجاد گسست در سرمایه‌های اجتماعی، ساختاری و مدیریتی کشور نخواهد شد.

معاون اول دولت هشتم ادامه داد: برای محافظت از آرای مردم از تمام ظرفیت‌ها استفاده خواهیم کرد و در پایان به انتخاب مردم با تمام وجود احترام خواهیم گذاشت.

این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با اشاره به نامگذاری امسال به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تاکید کرد: مهمترین مصداق حماسه سیاسی، انتخابات است و در این راستا مشارکت مردم حرف اول را می‌زند.

وی اخلاق‌مداری و رعایت قانون را از معیارهای حماسه سیاسی دانست و افزود: بر اساس تجربه سه دهه خدمت در نظام جمهوری اسلامی ایران در بخش‌های مختلف تلاش کرده‌ام اخلاق را نصب‌العین خود قرار دهم. اگر اخلاق را در همه کارها و مبازره‌ها در نظر قرار دهیم، همیشه پیروز هستیم.

عارف با بیان اینکه "رفتار در چارچوب قانون، گفتار بر مدار صداقت و تصمیم بر مبنای عقلانیت سرلوحه تمام تصمیمات و اقدامات ما خواهد بود"، گفت: منافع و امنیت ملی، ثبات کشور و آرامش مردم برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد و آن را فدای منافع کوتاه‌مدت سیاسی خود و دیگران نخواهیم کرد.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه "مرز بین نقد منصفانه و توهین و تخریب را رعایت می‌کنیم"، تصریح کرد:‌ منافع سیاسی خود را بر آبرو و حیثیت افراد ترجیح نخواهیم داد و به هیچ وجه نسبت به تخریب شخصیت دیگران اقدام نخواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه "تلاش ما شفاف بودن با مردم است"، اضافه کرد: از فریب افکار عمومی برای افزایش آرای خود پرهیز و از تجملات و تبلیغات پرهزینه نیز دوری خواهیم کرد. برنامه‌های ما واقع‌بینانه خواهد بود و از وعده‌ها و شعارهای سطحی، عوام‌فریبانه و دست‌نیافتنی پرهیز خواهیم کرد.

عارف در ادامه این مراسم، بخش‌هایی از نامه امام رضا(ع) به حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) را قرائت کرد و صفحه‌ای از کتابی را که مضمون آن همین نامه است، امضا کرد.

در این نشست همچنین، یک کپی از نامه امام رضا (ع) به حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، بطور نمادین به محمدرضا عارف اهدا شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز